Podsumowali rejestrację prepaidów

Data: 2017-08-01 00:38:51
Autor: Poldek
Podsumowali rejestrację prepaidów
W dniu 2017-07-30 o 22:04, Karol pisze:

http://gsmonline.pl/newsy/rejestracja-karty-sim-4

Jak chodzi o wolność i demokrację, to aktualnych danych nie mam, ale w zeszłym roku byłem w Szwecji i tam kupiłem i bez problemu, ani rejestracji uruchomiłem kartę SIM. Była aktywna i działa kilka/naście minut od wyjęcia z koperty i włożenia do telefonu.
Za to za zachodnią granicą były schody - zakupiona nowa karta SIM była nieaktywna. Trzeba było przez internet (a więc mieć dostęp skądinąd) wypełnić długi formularz i czekać na wstępną aktywację około godziny. Taka karta działa ok. tygodnia. Jeżeli chcemy korzystać dłużej, to trzeba wypełnić jeszcze drugi, papierowy formularz z danymi i wysłać papierową pocztą do operatora. Podałem adres hotelu i karta jest aktywna do dziś. Czasem włączam ją tu w Polsce i loguje się do Plusa lub Playa. Sieć Aldi Talk.

Data: 2017-08-03 08:28:28
Autor: pueblo
Podsumowali rejestrację prepaidów
Witaj Poldek, 01 sie 2017 w news:olobhn$kgc$1node1.news.atman.pl
napisałeś/aś:
Za to za zachodnia granica byly schody - zakupiona nowa karta SIM
byla nieaktywna. Trzeba bylo przez internet (a wiec miec dostep
skadinad) wypelnic dlugi formularz i czekac na wstepna aktywacje
okolo godziny. Taka karta dziala ok. tygodnia. Jezeli chcemy
korzystac dluzej, to trzeba wypelnic jeszcze drugi, papierowy
formularz z danymi i wyslac papierowa poczta do operatora. Podalem
adres hotelu i karta jest aktywna do dzis.

Jakieś skany swoich dokumentów potwierdzających tożsamość trzeba dołączać?

Podsumowali rejestrację prepaidów