Podsumowanie

Data: 2020-07-13 10:52:43
Autor: boukun
Podsumowanie
Zachodnia, rozwinięta Polska głosowała na Rafała Trzaskowskiego, krańcowo
wschodnia Polska natomiast, moherowy zaścianek głosował na Andrzeja Dudę.

Ja osobiście mogę powiedzieć tylko tyle, wstyd mi za Dolny Śląsk.

https://wiadomosci.wp.pl/wyniki-wyborow-2020-tak-glosowaly-wojewodztwa-6531585860998785a

FREEDOM
1 godzinę temu

Sciana wschodnia - BASTION dziedziczony po rosyjskim zaborze i nijak nie
trawiący DEMOKRACJI. GALICJA - Szela skutecznie WYMORDOWAŁ INTELIGENCJĘ i
jak widać - NIE ODRODZIŁA SIĘ DO DZISIAJ...

wacik
1 godzinę temu

Powiedzcie ludzie bo chyba glupia jestem: jak to mozlie ze pan Trzaskowski
wygywa w wiekszej czesci Polski a pan Duda wygrywa wybory?? czegos tu nie
rozumiem?? czyzyby ........?

das wolska
59 min. temu

Najbiedniejsze samorządy rządzą w Polsce , choć dobitnie pokazują ze nie
potrafią , no bo są najbiedniejsze, więc każdy to robi lepiej od nich w
całej UE , rozumiecie ten paradoks naszego kraju ?

polak mały
3 min. temu

PAD Prezydentem Polski...Wschodniej :)

Podsumowanie