Podsumowanie 5 sezonow FB1

Data: 2011-11-04 12:46:48
Autor: s
Podsumowanie 5 sezonow FB1
W dniu 2011-11-04 12:04, wiLQ pisze:

Hej,

Po tym jak sie skapowalem, ze Yahoo trzyma wyniki od 2001 naszlo mnie na
jakies historyczne podsumowanie... ale szybko mi przeszlo gdy wyszlo na
jaw, ze zmienialy sie systemy grania, wiec skupilem sie tylko na
ostatniej wersji - fantasy points. 5 lat tez okragla rocznica, wiec
najpierw sklecilem podsumowanie po sredniej zdobytych miejsc...

I takich wiLQow nam trzeba!
... a nie tych szukajacych problemow...

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-04 13:07:25
Autor: wiLQ
Podsumowanie 5 sezonow FB1
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> ostatniej wersji - fantasy points. 5 lat tez okragla rocznica, wiec
> najpierw sklecilem podsumowanie po sredniej zdobytych miejsc...

Ta sama cecha jest odpowiedzialna za oba ;-P

... a nie tych szukajacych problemow...

Alez nie szukam zadnych problemow... nie zamierzam wdawac sie w jakas
wojne na argumenty czy przepychanki, zadaje proste pytania, podaje swoj
punkt widzenia i co z nim zrobisz czy zrobicie to juz Wasza sprawa.
Oczywiscie mozecie je jak zwykle wysmiac i/lub olac ;-)

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2011-11-04 13:33:56
Autor: s
Podsumowanie 5 sezonow FB1

[...]

No gdziezbym smial!
Dlatego sklaniam sie ku rezygnacji.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-04 13:38:23
Autor: wiLQ
Podsumowanie 5 sezonow FB1
> [...]

> punkt widzenia i co z nim zrobisz czy zrobicie to juz Wasza sprawa.
> Oczywiscie mozecie je jak zwykle wysmiac i/lub olac ;-)

... co byloby wg mnie najgorszym rozwiazaniem z sytuacji dla ligi.
Takze daj spokoj i zostan ;-)

BTW, bardziej Ci zalezy na rezygnacji z ligi czy z komiszowania?

Data: 2011-11-04 13:46:10
Autor: s
Podsumowanie 5 sezonow FB1
No gdziezbym smial!
Dlatego sklaniam sie ku rezygnacji.

.. co byloby wg mnie najgorszym rozwiazaniem z sytuacji dla ligi.
Takze daj spokoj i zostan ;-)

Ee tam,
Ustalenia zostalyby zachowane. Noo, mniej wiecej.

BTW, bardziej Ci zalezy na rezygnacji z ligi czy z komiszowania?

Na razie na niczym mi nie zalezy.
Poza Waszym spokojem wewnetrznym oczywiscie :-)

W kazdym razie, powtorze - nikogo z zaproszonych nie bede usuwal z fb1.

Pozdr
Slawek

Podsumowanie 5 sezonow FB1