Podsumowanie 5 sezonow FB1

Data: 2011-11-04 12:48:17
Autor: lorak
Podsumowanie 5 sezonow FB1
W dniu 2011-11-04 12:04, wiLQ pisze:

Hej,

Po tym jak sie skapowalem, ze Yahoo trzyma wyniki od 2001 naszlo mnie na
jakies historyczne podsumowanie... ale szybko mi przeszlo gdy wyszlo na
jaw, ze zmienialy sie systemy grania, wiec skupilem sie tylko na
ostatniej wersji - fantasy points. 5 lat tez okragla rocznica, wiec
najpierw sklecilem podsumowanie po sredniej zdobytych miejsc...
(identyfikatory GMow wziete z Yahoo poza * co jest nazwa druzyny)

GM                     Sezony  max     min     sr miejsc
Rasheedpl              2       1       2       1,50
Slawek Mroz            5       1       6       2,40

o, kolejny argument za tym, że Sławek jest najlepszym graczem fantasy w polsce ;)

Data: 2011-11-04 13:04:38
Autor: wiLQ
Podsumowanie 5 sezonow FB1
lorak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

o, kolejny argument za tym, że Sławek jest najlepszym graczem fantasy w polsce ;)

A jakie jeszcze sa? ;-)

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com