Podsumowanie 7 lat rządów PO

Data: 2013-08-18 08:24:02
Autor: u2
Podsumowanie 7 lat rządów PO
.... czyli taśmy Tuska :

http://wpolityce.pl/artykuly/60490-nikt-lepiej-nie-podsumowal-prawie-7-lat-rzadow-po-niz-sam-donald-tusk-mowiac-pisior-na-moj-nos-on-nie-bedzie-dlugo-dyrektorem

Nikt lepiej nie podsumował prawie 7 lat rządów PO niż sam Donald Tusk, mówiąc: "Pisior? Na mój nos on nie będzie długo dyrektorem"
--
http://www.youtube.com/watch?v=Qg3A1JTd9rQ

Data: 2013-08-18 00:08:37
Autor: leming.show
Podsumowanie 7 lat rządów PO
Tuskowe kmioty stracili monopol na informacje, i leci na morde na pysk. A ja dalej nie wiem co gorsze, komuch czy zyd.

Zrobilem sobie proTuskowa kompilacje, i tym bede zasrywal kazdy watek.
http://wiadro.org.pl/imperium/doc/lysiak/stulecie-klamcow.pdf
http://pldocs.docdat.com/docs/index-4803.html
https://www.youtube.com/watch?v=YoONVwOYPPk
https://www.youtube.com/watch?v=hRLVHCNpsQo
https://www.youtube.com/watch?v=xPoF0nnsFY4

Nie to ze oczekuje cudow po Tusku i jego wesolej kompanii, ale choc jeden malenki cud by sie przydal w jego wykonaniu, choc taki symboliczny, tyci tyci, mikroskopijny. Pisanie o Hajkowych dziurawych, jednorocznych mostach, juz jest nudne.

Data: 2013-08-18 18:05:17
Autor: u2
W dniu 2013-08-18 09:08, leming.show@gmail.com pisze:
Tuskowe kmioty stracili monopol na informacje, i leci na morde na pysk. A ja dalej nie wiem co gorsze, komuch czy zyd.

przed wojna zyd oznaczal u nas komucha. po wojnie zyd moze oznaczac rowniez porzadnego ortodoksa...-;)

--
http://www.youtube.com/watch?v=Qg3A1JTd9rQ

Data: 2013-08-18 12:36:19
Autor: Mark Woydak
Podsumowanie 7 lat rządów PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52106882$0$1246$65785112news.neostrada.pl...
... czyli taśmy Tuska :

Nieszczęściem jest, że nie ma jak podsumować rządów PiS. Zanim się dobrze rozkręcili czytaj nakradli musili zmykać z podwiniętymi ogonami. Do "sukcesów" PiZ mimo to można zaliczyć niewybudowanych 3 mln mieszkań i nieutworzonym milionie miejsc pracy. Sukcesem natowmiast jest skupienie w swoich szeregach kapusi z PZPR i agentów SB.

MW

Podsumowanie 7 lat rządów PO