Podsumowanie po 200kkm

Data: 2012-09-04 10:31:08
Autor: WOJO
Podsumowanie po 200kkm
Dużo to czy mało? Najdroższa naprawa to klimatyzacja, 500zł. Nie wiem na co
się nastawiać przy zakupie kolenego auta, dzieci wyrosły z wózków, nie
potrzebuję dużego bagażnika, bardziej hak by się przydał. Myślałem o
zmianie na jakieś 8 letnie coś uterenowionego (ryby, zdjęcia), myślicie, że
mogę liczyć na podobny poziom wydatków, zważywszy na podobny dobór
kryteriów przy zakupie (tylko udukomentowany przebieg i naprawy, oczywiście
w związku z tym wyższa cena). Tak, zdaję sobie sprawę, że używka to loteria
i może się rozrząd rozlecieć itp, ale jakieś pojęcie chciałbym mieć.

Tak, teraz czas na CRV :)
Myślę, że będziesz podobnie zadowolony, zostając przy marce ...
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2012-09-04 21:22:50
Autor: Iglo
Podsumowanie po 200kkm

Tak, teraz czas na CRV :)
Myślę, że będziesz podobnie zadowolony, zostając przy marce ...
Pozdrawiam.
WOJO

Wpadła mi w oko. Do tej pory myślałem o znalezieniu ładnego egzemplarza
Grand Cherookie, 4.0, a zaoszczędzone na zakupie pieniądze wydać na
doprowadzenie do stanu idealnego. Jednak to stare trochę jest.. W CRV nie
podoba mi się wnętrze, ale jestem nieco rozpieszczony francuskimi autami,
które może i skrzypią i nie są tak spasowane w środku, ale zachwycają
wygodą, ilością schowków itp. Ale jestem w stanie uwierzyć w legendarną
niezawodność Hondy, w tym roku wpadł mi w ręce skuter z 92 roku, dwusów,
nie palony bóg wie ile czasu.. Zagadał od razu, spokonie osiąga 60km/h w
dwie osoby a jedyną nie działająca rzeczą jest wskaźnik ilości paliwa.
Szuram nim jak latem przeprowadzam się na wieś, wertepy czy długie odcinki
na vmaxie mu nie straszne :-). No i ten wygląd :-). Coś pięknego.

Podsumowanie po 200kkm