Podsumowanie sezonu 2012

Data: 2012-10-26 18:48:24
Autor: biodarek
Podsumowanie sezonu 2012
W dniu 2012-10-26 11:39, Vince pisze:
Pochwalta si� ludziska ;)

A to może najsampierw byś się pochwalił ;)
To, że nie udało Ci się wjechać na Czantorię, to wszyscy wiemy. Ja przynajmniej byłem na Małej Czantorii ;p

Podsumowanie sezonu rowerowego to dopiero 1.01.2013. Teraz mogę podsumować sezon startowy. Rok temu, podczas rehabilitacji po kontuzji łokcia, sprawdziłem zapisy czarnych skrzynek i wyszło mi, że wszelkie dotychczasowe urazy spotkały mnie kiedy jechałem rowerem wolno - ostatnim razem 4km/h. Postanowiłem zrobić to, co sam często polecałem innym - jeździć szybko :)

Początkowo, w ramach rehabilitacji, mogłem utrzymać się na kierownicy roweru wpiętego w trenażer tylko ok. 10 minut. Ale ten czas się zwiększał, doszła jazda w terenie i niepostrzeżenie rehabilitacja zmieniła się w trening. Skończyło się tak, że we wrześniu, po raz pierwszy w życiu, stanąłem na podium maratonu MTB. No dobra - szerokie podium, kategoria emerycka i maraton nie pierwszoligowy, ale papier (dyplom) mam! Do tej pory były tylko za ukończenie - z Harpagana na przykład.

Więc jestem zadowolony. Przede wszystkim z tego, że nie chorowałem i nie poturbowałem się w tym sezonie. Może gdyby tylko jeszcze przeszczep kręgosłupa ;)

--
biodarek

Podsumowanie sezonu 2012