Podsumowując ruchy kadrowe

Data: 2012-03-17 14:33:33
Autor: wiLQ
Podsumowując ruchy kadrowe
Hubertus Blues napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Plus dla:
1. Wizards - za pozbycie się McGee i Younga wraz z ich oczekiwanymi oczekiwaniami płacowymi w przyszłym roku. Dodatkowy plus za Nene jako ekwiwalent.

Tyle, ze jednoczesnie ten trejd ma spore szanse eksplodowac im w twarz.
Zdrowy Nene jest fajny, ale kontuzje + duzy kontrakt = balast.

Znaki zapytania:
1. Nuggets - na dwoje babka wróżyła - albo uda im się cos z McGee wyciągnąc i jednocześnie przedłużyć, wtedy będa mieć dobrego centra na lata, albo nie i wtedy zostaną z burdlem w składzie lub ręką w nocniku

IMHO Nuggets po prostu wcisneli reset na jedna decyzje z offseason. Plus
w tej chwili Denver ma 5 podkoszowcow, wiec jak McGee odejdzie to malo
kto zauwazy.

2. Warriors - za duzo zalezy od zdrowia, żeby to był plus, choć wymiana ze Spurs wyglada już dobrze;

Wg jakich kryteriow? Kupili pick za 11+M$ placone za 3 lata, a zarowno
RJeff jak i SJax to cienie samych siebie, a nie gracze rotacyjni.

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2012-03-19 09:31:07
Autor: Hubertus Blues
wiLQ <NIE@spam.com> napisał(a):

> [...]

Tyle, ze jednoczesnie ten trejd ma spore szanse eksplodowac im w twarz.
Zdrowy Nene jest fajny, ale kontuzje + duzy kontrakt = balast.

Zgadzam się, ale to argument uniwersalny, równie dorby w każdej sytuacji.

> [...]

IMHO Nuggets po prostu wcisneli reset na jedna decyzje z offseason. Plus
w tej chwili Denver ma 5 podkoszowcow, wiec jak McGee odejdzie to malo

Nad jeszcze jednym się zastanawialem - jeśli McGee nie wypali w Denver, tzn. nie pokaże jakicholwiek innych papierów na dobre granie w przyszłości, niż ten cyrk, który demonstrował w Wizards, to czy bedą chętni na zapłacenie tyle ile on sam będzie oczekiwał?

--
pozdr
HB

Data: 2012-03-19 14:22:34
Autor: wiLQ
> [...]

> Zdrowy Nene jest fajny, ale kontuzje + duzy kontrakt = balast.

Zgadzam się, ale to argument uniwersalny, równie dorby w każdej sytuacji.

Nie do konca, lista kontuzji Nene jest dluzsza niz przecietna i w
dodatku zawiera powazniejsze kontuzje. Plus kontrakt obejmuje lata 30-35
gdzie ryzyko kontuzji rosnie. Wg mnie to bardzo ironiczny ruch ze strony
Wizards po tym co sie stalo z Arenasem.

[...]

Moze straci pare baniek rocznie, ale wciaz bedzie atletycznym centrem,
ktory cos zbiera i blokuje, wiec na pewno ktos zalozy, ze w jego
druzynie sie sprawdzi i jest niezbedny. --

Data: 2012-03-20 08:51:08
Autor: Noller
On 17 Mar, 14:33, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Wg jakich kryteriow? Kupili pick za 11+M$ placone za 3 lata, a zarowno
RJeff jak i SJax to cienie samych siebie, a nie gracze rotacyjni.

Tu widać jak kierunek rozwoju przyjęli kibice:

 http://www.youtube.com/watch?v=byBqrtB8Kow

Pozdro Nol

Podsumowując ruchy kadrowe