Podsumowuję i życzę

Data: 2010-01-01 15:19:20
Autor: nb
Podsumowuję i życzę
at Thu 31 of Dec 2009 15:53, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

W tym roku [ciach]

W tym roku, po raz pierwszy od wielu lat, nie połamałem
żadnego lusterka. Zwykle w sezonie niszczę co najmniej dwa.
Przyżył zwykły okrągły cateye "made in Japan"
 http://cyclepath.ca/shop/images/cateye-bm300g-mirror.jpg

Również po raz pierwszy od wielu lat nie zrobiłem żadnego OTB i nie przeleżałem w łóżku pełnego dnia z powodu kontuzji. Raz rzucił się na mnie krawężnik innym razem zaatakował asfalt czy usiłowała wessać dziura w jezdni. Ale zawsze o własnych siłach udawało się wrócić do domu, nadając przedtem (również o własnych siłach) rowerowi kształt bardzo zbliżony do pierwotnego.

Po raz pierwszy od kilku lat nie jeździłem ani razu w kamizelce odblaskowej.

Pierwszy raz jeździłem zimą (krótka przejażdżka w Sylwestra).

Pierwszy raz przymierzałem się do kupna kasku. Pewnie się starzeję (ale to mam od urodzenia).

--
nb

Data: 2010-01-01 15:35:38
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Podsumowuję i życzę

Po raz pierwszy od kilku lat nie jeździłem ani razu w kamizelce
odblaskowej.

Co siÄ™ odwlecze, to...

zyga
--