Podsumowuję i życzę

Data: 2009-12-31 17:46:42
Autor: maksWYTNIJTO
Podsumowuję i życzę
W tym roku zrobione osobiście 11123 km. Czyli całkiem przyzwoicie biorąc pod uwagę że do pracy miałem znacznie bliżej niż w latach ubiegłych.

Jednocześnie życzę wszystkim starogwardiowym preclowym znajomym, nowym preclowym znajomym i tym nieznajomym aby noga podawała a sprzęt się nie psuł.
Aby druga połowa, o ile istnieje, także rowerowała i zachęcała do długich jazd.

Aby sie wiodło w życiu całym, aby co rano gęba się cieszyła :-)

Seco i Livia

  ...ja również przyłączam sie do tych życzeń i dodam żebyśmy
  jako grupa zawsze udzielali sobie rzetelnych porad gdyż tylko takie   obniżają koszty dają satysakcję z bezawaryjnej pracy naszego sprzętu
  czyniąc życie łatwym i przyjemnym...hej!

  Pozdrawiam
  Ignac
     --

Podsumowuję i życzę