Podsumowuję i życzę

Data: 2009-12-31 18:11:42
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Podsumowuję i życzę
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
W tym roku zrobione osobiście 11123 km.

A jeszcze wspomnę, że w tym co powyższe:
456 km, 6 dni obijania sie po Prowansji
415 km w 5 dni Kraków-Słowacja-Kraków
1015 km w Norwegii, 10 dni, czyli Lofoty i Nordkapp.

Dystans max 202 km w Norwegii, Skaidi - Nordkapp z przyległościami.

Galerie z wyjazdów w końcu zrobię i linka zapodam.

Seco

Data: 2009-12-31 18:58:04
Autor: Frankie
Podsumowuję i życzę
Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

Dystans max 202 km w Norwegii, Skaidi - Nordkapp z przyległościami.

Galerie z wyjazdów w końcu zrobię i linka zapodam.

Czyli napisz po prostu, ze pod przykrywka zyczen noworocznych chciales sie troche polansowac... a nie tak... :-)

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-01-01 01:29:57
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Podsumowuję i życzę
Frankie pisze:
[...]

Po wysłaniu życzeń pomyślałem, że mogę doprecyzować. A lans będzie wraz z galerią :-)

Seco

Podsumowuję i życzę