Podsumowuję i życzę

Data: 2010-01-01 14:36:24
Autor: Roberto
Podsumowuję i życzę
W tym roku zrobione osobiście 11123 km.

Zazdroszczę konsekwencji w mozolnym dodawaniu cyferek. Mi musi wystarczyć
orientacyjny przebieg czyli:
1. codzienna jazda do pracy to 40 km przez 5 dni w tygodniu to powinno dać około
10 000 km.
2. km z wyprawa rowerowych czyli kolejne 30-50 km dziennie przez 10-30 dni  , to
daje  300 - 1500 km.
3. Okazjonalne wycieczki 4. oraz wiele innych przejazdów komunikacyjnych po mieście. Podsumowując: powinno wynieść także około 11 tys km.  --

Data: 2010-01-01 10:46:32
Autor: Michał Wolff
Podsumowuję i życzę
On 1 Sty, 14:36, "Roberto" <rostrowskiWYTNI...@interia.pl> wrote:

Zazdroszczę konsekwencji w mozolnym dodawaniu cyferek.

Jak masz licznik i umiesz go używać - to niczego nie musisz
dodawać :))

No i jak tam Robercie z Twoją teorią odnośnie szosówek? Przyparty do
muru - nie raczyłeś odpowiedzieć na moją propozycję. Przypominam -
twierdziłeś że średnia 30km/h na dystansie 50-100km na szosówce jest
"dziecinnie łatwe, więc zaproponowałem zakład i wspólną trasę, by
zweryfikować realność Twoich teorii. To jak - wycofujesz się z nich,
przyznając że się pomyliłeś, czy jednak spróbujesz swoich sił? Zawsze
podkreślałeś jaki to z Ciebie praktyk, nie teoretyk - więc czekam na
odpowiedź :))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Podsumowuję i życzę