Podsunąłem Wyborczej geszeft?

Data: 2009-08-10 22:11:39
Autor: boukun
Podsunąłem Wyborczej geszeft?
Wchodzę na Naszą Klasę, a tam na stronie głównej ukazuje się baner z reklamą, "Dzień Świra" w piątek z Gazetą Wyborczą. Żydzi z Wyborczej wyczuli pismo nosem po tym, jak rozwodziłem się przed urlopem, na temat, że w III RP tylko jeden film jest dobry na miarę wspaniałych czasów PRL. Film doszczętnie obśmiewający polską rzeczywistość i moherowe kołtuństwo, mocno przywarłe do polskiego społeczeństwa.

boukun

Data: 2009-08-10 22:27:40
Autor: kukuryk
Podsunąłem Wyborczej geszeft?
ale ty jesteś żałosny..

Data: 2009-08-10 22:33:02
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h5pv4l$sud$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
ty razem z cwelem zyjesz w jakiejs popierdolonej rzeczywistosci. u mnie dosc duzo osob chodzi do kosciola, ale to sa zwykli porzadni obywatele. wiecej tu na grupie jest palantow i kretynow niz choc z 2% w kosciele
awe

Data: 2009-08-10 13:54:35
Autor: Antenka
Podsunąłem Wyborczej geszeft?
Bo ich świat zaczyny się i kończy na virtualu

Antenka

Data: 2009-08-10 22:53:09
Autor: Edel
Podsunąłem Wyborczej geszeft?

ty razem z cwelem zyjesz w jakiejs popierdolonej rzeczywistosci. u mnie dosc

Grypsujesz na wolnosci - czy chcesz sie wylansowac?

duzo osob chodzi do kosciola, ale to sa zwykli porzadni obywatele.

Tylko, ze biedni - byc w chuja robionym, miec z tego radosc i jeszcze za to placic..

 wiecej tu
na grupie jest palantow i kretynow niz choc z 2% w kosciele

Samokrytyka, czy moze ktos podczas mszy odkryl twoja dziure w glowie? Jesli tak to nie wylewaj tu swoich zali - takie zycie - tak jak sie wypowiadasz, tak samo wygladasz... my to wiemy od dawna - w twojej wsi dopiero 2 %... masz czas..

E.

Data: 2009-08-12 00:12:26
Autor: awe

Użytkownik "Edel" <edel@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:h5q1bn$jf0$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
pajacu nie mieszkam we wsi, bo urodzilem sie w centrum gdanska i tam mieszkam od urodzenia. do kosciola nie chodze bo jakos mi nie po drodze. stwierdzam tylko fakt i szanuje osoby ktore regularnie z cala rodzina ida odswietnie ubrani do kosciola.
generalnie pierdol sie przyglupie i nie zawracaj mi d.
awe

Data: 2009-08-11 12:09:13
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5q00m$fu7$1news.onet.pl...

[...]

Zwykli, porządni obywatele, są właśnie pokazani w tym filmie. W kościele można wyglądać na porządnego, nie zaglądając do czyjejś duszy. Co ludzi gna do kościoła, nie chcę o tym rozprawiać...

boukun

Data: 2009-08-10 23:19:25
Autor: Lorn
boukun pisze:
[...]