Podswietlana klawiatura.

Data: 2011-03-25 22:54:08
Autor: KRZYZAK
Podswietlana klawiatura.
Dnia Thu, 24 Mar 2011 18:45:04 +0100, ±ćęłń󶼿 napisał(a):

Możecie co¶ polecić, jaki¶ konkretny model?

Nie ma klawiatury spelniajacej Twoje wymagania. Uzysj swojej ulubionej i
diody na USB

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2011-03-27 18:54:03
Autor: ±ćęłń󶼿
Podswietlana klawiatura.
Dioda IMHO do niczego.
Na notku Lenovo dioda o¶wietlaj±ca klawiaturę przydaje się bardzo niewiele.
Używam wielu urz±dzeń z pod¶wietlanymi klawiszami (co tu daleko szukać:  każdy wła¶ciwie telefon) i nie rozumiem, jak do ¶wiata
komputerów nie potrafi± one zawitać.
Księgowi rulez???
PS. Chcę PRZEWODOWˇ (usb lub ps/2).

-- -- -

Data: 2011-03-27 19:10:14
Autor: Radosław Sokół
Podswietlana klawiatura.
W dniu 27.03.2011 18:54, ±ćęłń󶼿 pisze:
Używam wielu urz±dzeń z pod¶wietlanymi klawiszami (co tu daleko szukać:  każdy wła¶ciwie telefon) i nie rozumiem, jak do ¶wiata
komputerów nie potrafi± one zawitać.

Po prostu nie da się na komputerze normalnie pracować bez
dobrze dobranego o¶wietlenia zewnętrznego. *Nie* *da* *się*.
Koniec :)

A gracze (którzy, ryzykuj±c pogorszenie wzroku, mog± sobie
ewentualnie pozwolić na korzystanie z komputera w półmroku)
maj± wybór klawiatur po kilkaset złotych, nawet z małymi
OLEDowymi ekranikami w każdym klawiszu.

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2011-03-28 16:59:34
Autor: ±ćęłń󶼿
Podswietlana klawiatura.
Jasne, powiedz to wojskowym i policjantom w nocy, marynarzom na mostku, górnikom itp. w sterowniach, eeehh Sokole...

-- -- -

Data: 2011-03-28 16:08:56
Autor: Kamil
Podswietlana klawiatura.
On 28/03/2011 15:59, ±ćęłń󶼿 wrote:
Jasne, powiedz to wojskowym i policjantom w nocy, marynarzom na mostku, górnikom itp. w sterowniach, eeehh Sokole...

Radosławowi nie mie¶ci się w głowie taka praca, znaczy że się nie da i koniec. Kropka. Bez dyskusji.

Poczekaj, aż kto¶ laptopa zaproponuje, popcorn i colę lepiej mieć w pogotowiu. ;)

Kamil

Data: 2011-03-28 16:13:55
Autor: Kamil
Podswietlana klawiatura.
On 27/03/2011 17:54, ±ćęłń󶼿 wrote:
[...]

Xarmor U9B1, Razer Black Widow.. Albo będziemechaniczna pod¶wietlana, albo będzie tania. ;)

Kamil

Data: 2011-03-28 16:19:26
Autor: Kamil
Podswietlana klawiatura.
On 28/03/2011 16:13, Kamil wrote:
On 27/03/2011 17:54, ±ćęłń󶼿 wrote:
[...]

http://www.deckkeyboards.com/

Kamil

Data: 2011-03-30 15:43:58
Autor: ±ćęłń󶼿
Podswietlana klawiatura.
Wkurza mnie, że w tych klawiaturach ¶wieci POMIĘDZY klawiszami.
A i druga sprawa:
Niedasie bo niedasie jasne klawisze z ciemnymi napisami?
Po zapaleniu mogłyby zamienić się w delikatny bursztyn ;-))

-- -- -

| www.deckkeyboards.com

Podswietlana klawiatura.