Podswietlanie tv z tylu

Data: 2010-01-18 21:09:20
Autor: pawell32
Podswietlanie tv z tylu
W dniu 18.01.2010 21:01, Grzegorz Prędki pisze:
Witam
Zawsze lepiej mi sie ogladalo telewizje gdy w pokoju bylo ciemno a z
tylu za tv wlaczalem sobie mala lampke pokojowa. Teraz niestety jest to
niewykonalne bo tv (LCD, 42 cale) wisi sobie na scianie. Wykombinowalem
sobie, ze zrobie listwe z diodami led (halogenowe zarowki 12v sa zbyt
duze) i umieszcze ja z tylu za telewizorem. Myslicie, ze to sie
sprawdzi? Ile diod by wedlug Was wystarczylo do czegos takiego?
Wystarczy podswietlanie gora-dol czy lepiej ramke mniejsza od rozmiaru tv?

Pozdrawiam

min. dwie listwy wg mnie.
ja tam dałem świetlówke

--
pozdrawiam. pawell32
fedora 11, gnom, compiz-fusion

Data: 2010-01-18 21:13:01
Autor: Grzegorz Prędki
Podswietlanie tv z tylu

min. dwie listwy wg mnie.
ja tam dałem świetlówke

Nie jest za jasno? Generalnie bardziej zalezy mi na efekcie "poswiaty" niz na czyms bardzo jasnym.

Data: 2010-01-18 21:28:48
Autor: pawell32
Podswietlanie tv z tylu
W dniu 18.01.2010 21:13, Grzegorz Prędki pisze:

min. dwie listwy wg mnie.
ja tam dałem świetlówke

Nie jest za jasno? Generalnie bardziej zalezy mi na efekcie "poswiaty"
niz na czyms bardzo jasnym.

nie, to mała świetlówka umieszczona za odbiornikiem.