Podszywaniec!

Data: 2010-11-20 07:07:29
Autor: rAzor
Podszywaniec!
Od kilku dni na grupie udziela się podszywaniec! Podpisuje się moją ksywką i oczernia ludzi! Proszę nie reagować na posty tego tchórzliwego skunksa!

rAzor

Data: 2010-11-20 07:55:56
Autor: Azor jest pedałem
Podszywaniec!

Użytkownik "rAzor" <starakobyla@stadnina.wb> napisał

Od kilku dni na grupie udziela się podszywaniec! Podpisuje się moją ksywką i oczernia ludzi! Proszę nie reagować na posty tego tchórzliwego skunksa!

Czyli robi to co ty, podwałbrzyska kapucho.

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-20 11:59:22
Autor: rAzor
Podszywaniec!
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:

Jesteś głupi jak but, Kawecki. :-)
--
Sátoraljaújhely

Podszywaniec!