Podszywaniec

Data: 2012-06-10 11:33:03
Autor: mkarwan
Podszywaniec
Przyjrzyjcie się nagłówkom, które pokazałem pod wieloma listami.
Wiele listów z różnymi nickami z różnych serwerów wysłała jedna i ta sama osoba.
Co do tego chyba nie macie wątpliwości.

Data: 2012-06-10 13:06:48
Autor: pluton
Podszywaniec
Przyjrzyjcie się nagłówkom, które pokazałem pod wieloma listami.
Wiele listów z różnymi nickami z różnych serwerów wysłała jedna i ta sama
osoba.
Co do tego chyba nie macie wątpliwości.

Proponuje przyznac panu kurwanowi order chlopka-roztropka.

Nullification

Data: 2012-06-10 13:37:45
Autor: Chiron
Podszywaniec
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jr1v8o$4bm$1inews.gazeta.pl...
[...]

A tak w temacie: popierasz podszywanie się- jakie masz zdanie o podszywaczach?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-06-10 13:53:52
Autor: pluton
Podszywaniec

A tak w temacie: popierasz podszywanie się- jakie masz zdanie o
podszywaczach?

Mniej więcej takie, jak o zeszlorocznym sniegu.

Nullification

Data: 2012-06-10 17:35:47
Autor: BomBel
Podszywaniec
[...]

Jakiś dureń przyczepił się do mnie jak gówno do formalskiego buta i codziennie kilkakrotnie onanizuje się na psp. Co ciekawe pisze z tego samego adresu pod róznymi aliasami: bully300, Yogy, Yogi, BomBel, rozarlednuk, rAzor i inne. Ostatnio popisuje się jako bull.y300. Co jeszcze ciekawsze, "dyskutuje" sam ze sobą. Wskazuje to na ciężką chorobę psychiczną lub jej zaawansowane początki. Módlmy się bracia i siostry by dobra bozia wróciła mu rozum albo by całkowicie mu nie odebrała.

BomBel

Data: 2012-06-10 23:03:38
Autor: Grzegorz Z.
Podszywaniec
mkarwan napisał:

Przyjrzyjcie się nagłówkom

A jak już mkarwan obejrzycie wszystkie nagłówki, to polecam przyjrzenie się
pracom tego malarza:

http://www.waltergirotto.com

Data: 2012-06-11 09:57:37
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Podszywaniec

Użytkownik "Grzegorz Z." <sweet16@liz.ny> napisał w wiadomości news:1ibikpj075mg5.ykmrbbmdam4a.dlg40tude.net...
mkarwan napisał:

Przyjrzyjcie się nagłówkom

A jak już mkarwan obejrzycie wszystkie nagłówki, to polecam przyjrzenie się
pracom tego malarza:

http://www.waltergirotto.com

Coś mi się wydaje, że ty masz spory udział w tej wysypce trolli.

BBR

Data: 2012-06-11 00:07:55
Autor: Lorn
Podszywaniec
W dniu 2012-06-10 11:33, mkarwan pisze:
Przyjrzyjcie się nagłówkom, które pokazałem pod wieloma listami.
Wiele listów z różnymi nickami z różnych serwerów wysłała jedna i ta
sama osoba.

Szczerze... Mam to gdzieś...

Data: 2012-06-11 10:10:46
Autor: jadryś
[...]