Poduszkowy balonowy podnośnik samochodowy do rury wydechowej

Data: 2013-03-12 22:12:33
Autor: Dykus
Poduszkowy balonowy podnośnik samochodowy do rury wydechowej
Witam,

Taka ciekawostka:
http://www.conrad.pl/?websale7=conrad&pi=828852

Może ktoś używał? :)

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2013-03-12 23:27:04
Autor: ddddddd
W dniu 2013-03-12 22:12, Dykus pisze:
Witam,

Taka ciekawostka:
http://www.conrad.pl/?websale7=conrad&pi=828852

Może ktoś używał? :)

wygląda ciekawie, ciekawe ile miejsca zajmuje po złożeniu?
Chętnie bym kupił jeśli faktycznie się sprawdza

Lukasz

Data: 2013-03-12 23:46:37
Autor: Dykus

W dniu 2013-03-12 23:27, ddddddd pisze:

wygląda ciekawie, ciekawe ile miejsca zajmuje po złożeniu?
Chętnie bym kupił jeśli faktycznie się sprawdza

Wg opinii na stronie sklepu - sprawdza siÄ™...

Nawet dosyć szybko się to pompuje:
http://www.youtube.com/watch?v=lOmAe-WKQmo

Na YouTube można znaleźć filmy pokazujące działanie, złowa kluczowe: AIR JACK, Exhaust Jack, LUFTKISSEN WAGENHEBER...

Niezłe ciśnienie musi panować w układzie wydechowym, ciekawe, czy może wydarzyć się coś niespodziewanego... :)

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2013-03-12 23:48:34
Autor: h.w.d.p.
Poduszkowy balonowy podnośnik samochodowy do rury wydechowej
Niezłe ciśnienie musi panować w układzie wydechowym,

na logike to takie jak w komorze spalania

Data: 2013-03-12 17:40:21
Autor: kogutek444
Poduszkowy balonowy podno¶nik samochodowy do rury wydechowej
W dniu wtorek, 12 marca 2013 23:48:34 UTC+1 użytkownik h.w.d.p. napisał:
> Niezłe ci¶nienie musi panować w układzie wydechowym,

na logike to takie jak w komorze spalania

chyba na chora logikę. Pisz± że ma wysoko¶ć podnoszenia 60cm. Na fotce wygl±da jak sze¶cian. Ostro dmuchaj±c do niego ustami ( ok 0,1 atm daje się nadmuchać ustami) może podnie¶ć 360 kilogramów. W zasadzie tyle powinno wystarczyć do podniesienia większo¶ci mniejszych samochodów osobowych. Trzy tony udĽwigu jaki ma nigdy nie będzie wykorzystane, ale rezerwa że podniesie każdy samochód osobowy i nie pęknie musi być. Najzwyklejszy dmuchany materac 1x2 metry dmuchany ustami podniesie każdy samochód lżejszy niż 2 tony.

Data: 2013-03-13 02:52:45
Autor: h.w.d.p.
W dniu 2013-03-13 01:40, kogutek444@gmail.com pisze:
W dniu wtorek, 12 marca 2013 23:48:34 UTC+1 użytkownik h.w.d.p. napisał:
Niezłe ci¶nienie musi panować w układzie wydechowym,

na logike to takie jak w komorze spalania

chyba na chora logikę.

na twoja kretynie z pewnoscia.
podnosi na 60 bo wiecej sie nie powiekszy ten balon. cisnienie reguluje zawor. ale skad mozesz to wiedziec.
wsadz sobie manometr w rure wydechowa i napisz na grupie jakie cisnienie wskazal.

Data: 2013-03-12 19:01:34
Autor: kogutek444
W dniu ¶roda, 13 marca 2013 02:52:45 UTC+1 użytkownik h.w.d.p. napisał:

> [...]

wsadz sobie manometr w rure wydechowa i napisz na grupie jakie cisnienie wskazal.

Mnie w rurę wydechow± nie wejdzie bo w tym miejscu dziewica jestem. Ty nie zmierzysz bo masz tak wylot zapewne wyrobiony że nijak szczelno¶ci nie uzyskasz.

Data: 2013-03-14 21:42:51
Autor: N1
W dniu 2013-03-12 23:48, h.w.d.p. pisze:
Niezłe ciśnienie musi panować w układzie wydechowym,

na logike to takie jak w komorze spalania

Czyli zgodnie z tÄ… "logikÄ…" ponad 60 kG/cm2

Data: 2013-03-14 23:30:10
Autor: h.w.d.p.
W dniu 2013-03-14 21:42, N1 pisze:
W dniu 2013-03-12 23:48, h.w.d.p. pisze:
Niezłe ciśnienie musi panować w układzie wydechowym,

na logike to takie jak w komorze spalania

Czyli zgodnie z tÄ… "logikÄ…" ponad 60 kG/cm2

nie pisalem ze podczas suwu sprezania.

Data: 2013-03-12 23:51:20
Autor: h.w.d.p.
[...]

uzywam od lat, tylko ze ja placilem 5x drozej i innej firmy wiec nie porownam.
trzeba miec szczelny uklad wydechowy i silnik o pojemnosci wiekszej od malucha.
pozyczylem koledze i w jego zlomie rozsadzilo przerdzewialy tlumik.

Data: 2013-03-13 02:22:27
Autor: grzech
Poduszkowy balonowy podno¶nik samochodowy do rury wydechowej
Taka ciekawostka:http://www.conrad.pl/?websale7=conrad&pi=828852

Może kto¶ używał? :)

Raczej nie wlazł bym pod auto na takiej poduszce:)
Do żelastwa mam większe zaufanie.

_____
grzech
626

Data: 2013-03-13 12:12:10
Autor: masti
Poduszkowy balonowy podno¶nik samochodowy do rury wydechowej
Dnia pięknego Wed, 13 Mar 2013 02:22:27 -0700 osobnik zwany grzech
napisał:

Taka ciekawostka:http://www.conrad.pl/?websale7=conrad&pi=828852

Może ktoś używał? :)

Raczej nie wlazł bym pod auto na takiej poduszce:) Do żelastwa mam
większe zaufanie.

generalnie włażenie pod auto na podnośniku a nie koziołkach to proszenie się o kłopoty

mst <at> gazeta <.> pl

Poduszkowy balonowy podnośnik samochodowy do rury wydechowej