Podwójna gra jankesów

Data: 2012-12-11 09:54:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Podwójna gra jankesów
A nie mówiłem, a nie wieszczyłem zaledwie w przedwczoraj... Nie całego dnia trzeba było śledczemu Macierewiczowi, by poukładać te amerykańskie koocki. Wedle tezy: nie chcieli pomóc z tą komisja, znaczy też się boją, też pewnie mają coś za uszami, być może nawet cichy współudział w smoleńskiej zbrodni. Amerykanie na bank byli w tajnym związku i porozumieniu z zamachowcami i uczestniczyli nawet w przygotowaniu Planu B. O co chodzi precyzyjniej opowiedział Kaczyński.

„...w moim przekonaniu są przesłanki, żeby sądzić, że gdyby się nie udało w Smoleńsku, na przykład mój brat, jak niektórzy postulowali, pojechałby pociągiem, to on [czyli zamach] by nastąpił później (...) Osobiście jestem o tym przekonany, że nastąpiłby przy kolejnej podróży mojego brata. Tym razem do Stanów Zjednoczonych“.

No i czyż wszystko nie jest już jasne!!! A to chuje amerykańskie! Wyobraźcie sobie, że przygotowywali (wspólnie z Tuskiem rzecz jasna i z Putinem w roli doradcy) awaryjny zamach na prezia! Czy można się więc dziwić, że kazali nam się w dupę całować z tą komisją. Że nie pomogli? Że zlali? Narodzie polski, duma twa gwałtem w jasyr wzięta została. Wydymali cię ruskie, przez całe życie dymają cię żydy, a teraz jeszcze dupę zerżneli ci że szczególnym okrucieństwem amerykańce. Bez mydła i poślizgowego żelu. Jezus Maria!

http://tiny.pl/hksnw

Data: 2012-12-11 17:55:49
Autor: Marek Woydak
Podwójna gra jankesów
On Tue, 11 Dec 2012 09:54:57 +-0100, Bogdan Idzikowski wrote:

A nie m+APM-wi+AUI-em, a nie wieszczy+AUI-em zaledwie w przedwczoraj... Nie ca+AUI-ego dnia trzeba by+AUI-o +AVs-ledczemu Macierewiczowi, by pouk+AUI-ada+AQc- te ameryka+AUQ-skie koocki. Wedle tezy: nie chcieli pom+APM-c z t+AQU- komisja, znaczy te+AXw- si+ARk- boj+AQU-, te+AXw- pewnie maj+AQU- co+AVs- za uszami, by+AQc- mo+AXw-e nawet cichy wsp+APMBQg-udzia+AUI- w smole+AUQ-skiej zbrodni. Amerykanie na bank byli w tajnym zwi+AQU-zku i porozumieniu z zamachowcami i uczestniczyli nawet w przygotowaniu Planu B. O co chodzi precyzyjniej opowiedzia+AUI- Kaczy+AUQ-ski.

+IB4-...w moim przekonaniu s+AQU- przes+AUI-anki, +AXw-eby s+AQU-dzi+AQc-, +AXw-e gdyby si+ARk- nie uda+AUI-o w Smole+AUQ-sku, na przyk+AUI-ad m+APM-j brat, jak niekt+APM-rzy postulowali, pojecha+AUI-by poci+AQU-giem, to on [czyli zamach] by nast+AQU-pi+AUI- p+APMBeg-niej (...) Osobi+AVs-cie jestem o tym przekonany, +AXw-e nast+AQU-pi+AUI-by przy kolejnej podr+APMBfA-y mojego brata. Tym razem do Stan+APM-w Zjednoczonych+IBw-.

No i czy+AXw- wszystko nie jest ju+AXw- jasne!!! A to chuje ameryka+AUQ-skie! Wyobra+AXo-cie sobie, +AXw-e przygotowywali (wsp+APM-lnie z Tuskiem rzecz jasna i z Putinem w roli doradcy) awaryjny zamach na prezia! Czy mo+AXw-na si+ARk- wi+ARk-c dziwi+AQc-, +AXw-e kazali nam si+ARk- w dup+ARk- ca+AUI-owa+AQc- z t+AQU- komisj+AQU-. +AXs-e nie pomogli? +AXs-e zlali? Narodzie polski, duma twa gwa+AUI-tem w jasyr wzi+ARk-ta zosta+AUI-a. Wydymali ci+ARk- ruskie, przez ca+AUI-e +AXw-ycie dymaj+AQU- ci+ARk- +AXw-ydy, a teraz jeszcze dup+ARk- zer+AXw-neli ci +AXw-e szczeg+APM-lnym okrucie+AUQ-stwem ameryka+AUQ-ce. Bez myd+AUI-a i po+AVs-lizgowego +AXw-elu. Jezus Maria!

http://tiny.pl/hksnw

Wychodzi na to, +AXw-e Jaros+AUI-aw zn+APM-w wyszed+AUI- na durnia.

MW

Data: 2012-12-13 11:02:39
Autor: mkarwan
Podwójna gra jankesów
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50c6f4e5$0$1214$65785112news.neostrada.pl...
http://tiny.pl/hksnw

1. Jak pisał revelstein, jego blog jest dla "patologicznych bluźnierców,
sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z Brooklynu".
 http://revelstein.blox.pl/html
Poniewaz go czytasz i cytujesz, można więc uznać, że należysz do
"patologicznych bluźnierców, sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z
Brooklynu".

2. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

3. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w zwiÄ…zku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

4. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota.

5. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Podwójna gra jankesów