Podwodna Przygoda i DCS tlenowy

Data: 2013-03-14 06:03:14
Autor: demolant
Podwodna Przygoda i DCS tlenowy
Na tegorocznej Podwodnej Przygodzie był "wykład" Michała Koshuta o tlenie.
Żeby wykład był bardziej spektakularny, postanowił zrobić głupków z uczestników.
Zadał pytanie czy możliwy jest DCS, przy oddychaniu czystym tlenem.
Kilka osób podniosło rękę że tak, byłem wśród tych osób. Potem Michał zaczął opowiadać że te osoby są w błędzie. To wstałem i pokazałem publikację w której jest opisane taka możliwość.
http://rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?t=386
Jest to możliwe, jest odnotowane w poważnych publikacjach.
Pewną pikanterią jest to że Michał nie uznał Pawła Poręby za eksperta dekompresyjnego. Potem zastosował metody i wierzenia Pawła na Podwodnej Przygodzie. Smaczków jest jeszcze więcej, Wojciech Filip dbając o swój biznes nurkowy, nie umożliwia publikacji takiej wiadomości na swoim forum. Tak pryska mit o wysokim poziomie jego forum.

Panowie i Panie: instruktorzy, IT i CD, czy naprawdę nie da się nauczyć podstaw ?

Michał ppO2 = 3 at jest stosowane w tabeli leczniczej Comex, to również długo znana informacja, również w języku polskim kilka źródeł mogę wskazać.

pozdrawiam rc

Podwodna Przygoda i DCS tlenowy