Podwodne spotkania

Data: 2009-05-20 11:02:36
Autor: SHARMDIVER.PL
Podwodne spotkania
Dziś o 17:15 na kanale Planete program "Podwodne spotkania"

Data: 2009-05-20 11:08:08
Autor: PesTYcyD
Podwodne spotkania
SHARMDIVER.PL pisze:
Dziś o 17:15 na kanale Planete program "Podwodne spotkania"

To jakiś brazylijski serial?

Data: 2009-05-20 11:13:42
Autor: SHARMDIVER.PL
Podwodne spotkania
PesTYcyD wrote:
SHARMDIVER.PL pisze:
Dziś o 17:15 na kanale Planete program "Podwodne spotkania"

To jakiś brazylijski serial?

Ależ nie. Tu więcej informacji:

PODWODNE SPOTKANIA

Underwater Encounters
7

film dokumentalny, Francja, 1997, 13 x 26 min.

Oryginalne zderzenie filmów przyrodniczych i ludzkich marzeń o wyprawach w głąb podwodnej rzeczywistości.

Podmorskie głębiny wciąż fascynują ludzkość. Coraz więcej osób stara się zobaczyć ten niezwykły świat na własne oczy nurkując w wodach całego świata. Bohaterowie serii opowiadają o pasji, jaką jest nurkowanie i osobisty kontakt z nieznanym środowiskiem. Cykl był realizowany w niemal wszystkich morzach i oceanach kuli ziemskiej. Wraz z nurkami wędrujemy przez ciepłe wody Polinezji aż do mroźnych okolic Vancouver. Zdjęcia podwodnych spektakli zapierają dech feerią barw i form. Dzięki pasji nurkujących w podmorskich głębinach ludzi odkrywamy fascynujący świat tamtejszej flory i fauny.

Data: 2009-05-20 11:24:37
Autor: SHARMDIVER.PL
Podwodne spotkania
PesTYcyD wrote:
SHARMDIVER.PL pisze:
Dziś o 17:15 na kanale Planete program "Podwodne spotkania"

To jakiś brazylijski serial?

Więcej informacji dla Ciebie o tej stacji:

Program PLANETE to edukacja i rozrywka w jednym dla całej rodziny. Adresowany do osób ciekawych świata, pragnących rozwijać swoje zainteresowania i rozszerzać horyzonty, poznawać nowe fakty i zjawiska. Stacja pokazuje zarówno filmy podejmujące poważne tematy, pobudzające do refleksji, jak również utrzymane w lekkim tonie dokumenty o zabawnych sytuacjach, ludziach i zjawiskach. Większość prezentowanych filmów porusza tematy związane z człowiekiem i jego miejscem w świecie.

PLANETE proponuje każdego tygodnia ponad 20 nowych, pasjonujących premier dokumentalnych. Większość z nich to filmy nigdy wcześniej nie emitowane przez inne stacje telewizyjne.

Data: 2009-05-20 12:14:27
Autor: jacekplacek
Podwodne spotkania
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):
PesTYcyD wrote:

> [...]

Program PLANETE to edukacja i rozrywka w jednym dla całej rodziny. Adresowany do osób ciekawych świata, pragnących rozwijać swoje zainteresowania i rozszerzać horyzonty, poznawać nowe fakty i zjawiska.

A do kogo jest adresowana telewizja, jako taka? Ja nie oglądam, bo jestem ciekawy świata, pragnę rozwijać swoje zainteresowania i rozszerzać horyzonty, poznawać nowe fakty i zjawiska.

Data: 2009-05-20 17:42:27
Autor: PesTYcyD
Podwodne spotkania
 jacekplacek wrote:
A do kogo jest adresowana telewizja, jako taka? Ja nie oglądam, bo
jestem ciekawy świata, pragnę rozwijać swoje zainteresowania i
rozszerzać horyzonty, poznawać nowe fakty i zjawiska.

Planete jest chyba jedyną TV dokumentalną gdzie pokazują ciekawe programy a nie gówno w stylu Discovery CH, gdzie można dowiedzieć się czyje pierdnięcie bardziej śmierdzi, albo ile dynamitu trzeba żeby wysadzić kibel w powietrze.

Data: 2009-05-20 19:12:37
Autor: Daniel Kowalski
Podwodne spotkania
>Ja nie oglądam, bo jestem
ciekawy świata, pragnę rozwijać swoje zainteresowania i rozszerzać horyzonty, poznawać nowe fakty i zjawiska.

ha ha możemy sobie grabę podać; ja nie mam telewizora, bo wciąż kasę pochłania nurkowanie ;-)

Podwodne spotkania