Podwójna zaliczka za listopad - jak księgować?

Data: 2010-12-16 09:06:45
Autor: mkgp
Podwójna zaliczka za listopad - jak księgować?
Za listopad wyszedł mi do zapłacenia podatek. Rozumiem, że płacę w podwójnej wysokości.
Podatek dochodowy od osób prawnych księgujemy w księgach na konto: Wn 870 (podatek dochodowy...), Ma 223 (rozrachunki publicznoprawne). Nie wiem czy za listopad zaksięgować w podwójnej wysokości czy tylko to co dotyczy listopada. Proszę o pomoc.
(spółka z o.o.)

Pozdrawiam

mkgp

Podwójna zaliczka za listopad - jak księgować?