Podwójne Doładowanie w Heyah - na co???

Data: 2010-09-08 09:10:55
Autor: yendy
Podwójne Doładowanie w Heyah - na co???
http://www.heyah.pl/#/na-karte/podwojne-doladowanie
Tylko tam nie ma wyspecyfikowane w ichniejszych regulaminach NA CO
właściwie można wykorzystać tę sumę dodaną z "podwójnego
doładowania"... Czy NA WSZYSTKO?

(Bo przy ostatniej "modzie" ostrego marketingowego robienia ludzi w
głupków to na nic nie można się decydować bez drobiazgowego
wyjaśnienia wszelkich szczegółów...)

Acha, i jeszcze chcę zapytać czy są ograniczenia na co trzeba wydać te
25 zł do 12września, i skąd muszą pochodzić środki na to wydanie tych
pieniędzy?

Data: 2010-09-08 21:16:42
Autor: Jingiel

Użytkownik "yendy" <yendy.szczyrkovsky@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9fd9976b-6692-4fe3-95d6-64d4c808bd10@v41g2000yqv.googlegroups.com...
http://www.heyah.pl/#/na-karte/podwojne-doladowanie
Tylko tam nie ma wyspecyfikowane w ichniejszych regulaminach NA CO
właściwie można wykorzystać tę sumę dodaną z "podwójnego
doładowania"... Czy NA WSZYSTKO?

Zalezy co rozumiesz przez słowo wszystko. Na rozmowy, smsy, internet po prostu.

Jingiel

Data: 2010-09-08 22:23:51
Autor: JoteR
"Jingiel" napisał:

http://www.heyah.pl/#/na-karte/podwojne-doladowanie
Tylko tam nie ma wyspecyfikowane w ichniejszych regulaminach
NA CO właściwie można wykorzystać tę sumę dodaną z "podwójnego
doładowania"... Czy NA WSZYSTKO?

"Dodanie Bonusu do konta Klienta przez Operatora...". Zatem nie na jakieś dodatkowe konto "promocyjne", czyli po mojemu zwiększy się po prostu kwota na koncie. Tyle, że najpierw trzeba upłynnić "na olaboga" ćwierć stówy z tego konta. Nieszczęśnikom figurującym w książce adresowej heyahowego Harpagona proponuję rozejrzeć się za funkcją "blacklisty".

Zalezy co rozumiesz przez słowo wszystko. Na rozmowy,

Do wszystkich bez gwiazdek?

smsy,

Premium też?

internet po  prostu.

Czyli na wszystko to, na co można przeznaczyć środki z "normalnie" doładowanego konta. IMHO, oczywiście.

JoteR

Data: 2010-09-09 10:44:38
Autor: Jingiel
Podwójne Doładowanie w Heyah - na co???

"Dodanie Bonusu do konta Klienta przez Operatora...". Zatem nie na jakieś dodatkowe konto "promocyjne", czyli po mojemu zwiększy się po prostu kwota na koncie.

No tak po prostu.

 Tyle, że najpierw trzeba upłynnić "na olaboga" ćwierć stówy z
tego konta. Nieszczęśnikom figurującym w książce adresowej heyahowego Harpagona proponuję rozejrzeć się za funkcją "blacklisty".

Co masz upłynniać?? Jest promocja doładowujesz pierwszy raz za 20 zł, a potem w ciągu do 5 dni 50 zł i ci masz w sumie na koncie 120 zł wydając 70.

Zalezy co rozumiesz przez słowo wszystko. Na rozmowy,

Do wszystkich bez gwiazdek?

Do wszystkich.

smsy,

Premium też?

Tez

internet po  prostu.

Czyli na wszystko to, na co można przeznaczyć środki z "normalnie" doładowanego konta. IMHO, oczywiście.

Na wszystko co związane z usługa. Po prostu masz na koncie wiecej kasy. Ja tak robię od dawna i obok innego abonamentowego telefonu mam internet z heyah przez pol roku za 70 zł. Ale możesz to wykorzystać też na smsy, rozmowy do wszystkich.

Jingiel

Data: 2010-09-09 02:18:25
Autor: yendy
On Sep 9, 10:44 am, "Jingiel" <x...@xxx.xxx> wrote:
> [...]

potem w ciągu do 5 dni 50 zł i ci masz w sumie na koncie 120 zł wydając 70.

Szanowny kolega nie zauważył, że zasady "podwójnego doładowania" się
zmieniły:
 http://www.heyah.pl/#/na-karte/podwojne-doladowanie

Teraz warunkiem wstępnym wejścia w promocję nie jest już doładowanie
za 20zł lecz WYDANIE 25zł (z konta hejowego).

Podwójne Doładowanie w Heyah - na co???