Podwójne doładowanie TT

Data: 2009-05-28 13:25:31
Autor: Tony
Podwójne doładowanie TT
Witam, otrzymałem info, że TT podwaja doładowania:
http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/2xTT_Podwojne_maj_czerwiec_v4.pdf

Akurat tak się składa, że szykuje mi się wysłanie niebawem pewna ilość
premium SMS. Skoro w regulaminie nic nie jest napisane na ten temat, to
można założyć, iż podwójne doładowanie dotyczy także premium SMS, czyli
zwyczajnie zwiększa stan konta?

Ewentualnie jakieś inne sposoby na wysłanie tych SMS-ów jakoś taniej? Np.
widziałem reklamę Ery, że za starter 5 zł można dostać 50, ale to zapewne
także przy kolejnych doładowaniach? Czy kupując nowy starter te dwie
promocje mogłyby się połączyć?

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-05-28 21:10:05
Autor: zlotowinfo
Podwójne doładowanie TT
Użytkownik "Tony" <paulpub2kkk@gmail.com.zamiastkkkdajk> napisał w wiadomości news:rcnh2jdqfv3g$.yprb300eudvq$.dlg40tude.net...
[...]

poszukaj na allegro jest masa osób które kupuje innym smsami
dla przykładu:
http://www.allegro.pl/item641360333.html
http://www.allegro.pl/item648219053.html

pewnie innych też by się sporo znalazło