Podwójne ubezpieczenie w Link4 i Aiva

Data: 2012-03-12 12:23:16
Autor: Miczeton
Podwójne ubezpieczenie w Link4 i Aiva
W skrócie: poczta na czas nie doręczyła wypowiedzenia umowy OC do Link4 w zwiazku z czym przedłużono ją z automatu na rok. Nie wiedząc o tym, zostałem klientem Aviva. Link po kilku tygodniach mnie poinformował o braku zapłaty za polisę i wtedy dowiedziałem się o problemie. Konsultant powiedział, że mogę jeszcze tę umowę rozwiązać w ciągu 30 dni wysyłając do nich: kopię nowego oc z Avivą, kolejne wypowiedzenie umowy. Dokumenty te otrzymali i mieli w ciągu paru dni wysłać potwierdzenie wypowiedzenia + koszt polisy za 1 miesiąc. Dokumentów tych albo nie wysłali, albo nie dotarły, ja o sprawie kilkunastu złotych za ten 1 miesiąc zapomniałem. Po 2 latach odezwała się firm windykacyjna Presco, a dziś otrzymałem wyrok i słoną sumę do zapłaty. Odwoływać się czy przełknąć gorycz porażki? Suma nie mała bo blisko 1600 zł do zapłacenia, a Link4 miał mnie obciąć o jakieś 50-60 zł o ile pamiętam.

--

Podwójne ubezpieczenie w Link4 i Aiva