Podwójny nelson na Berlusconim

Data: 2011-11-06 17:30:28
Autor: sofu
Podwójny nelson na Berlusconim

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4eb66989$0$5813$65785112news.neostrada.pl...
.. założyli Merkel i Sarkozy :
-- -- --
A w Polsce cisza i spokój. Premier od wyborów ponoć pracuje nad swoim
expose, które ma wygłosić dopiero 6 grudnia. Co to będzie za wystąpienie
nad którym pracuje się prawie 2 miesiące? Miejmy nadzieję, że nie
przebije tego 10-godzinnego Fidela Castro.

-- -- -- --

Tylko nie mów moherowy kołtunie z kacapskim rodowodem, że nie lubisz długich kazań.

sofu

Data: 2011-11-06 18:50:30
Autor: u2
Podwójny nelson na Berlusconim
W dniu 2011-11-06 17:30, sofu pisze:
Tylko nie mów

Po to mam język aby mówić, po to mam kompa aby pisać, gwniany zydku :)

Data: 2011-11-06 22:28:39
Autor: sofu

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4eb6c8e7$0$8442$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-11-06 17:30, sofu pisze:
Tylko nie mów

Po to mam język aby mówić, po to mam kompa aby pisać, gwniany zydku :)

-- -

Wiem! Wiem, moherowy kołtunie z kacapskim rodowodem!
Po to masz kutasa żeby się branzlowac i gromnice aby ja sobie wsadzac dupę....

sofu

Data: 2011-11-06 22:40:36
Autor: u2
W dniu 2011-11-06 22:28, sofu pisze:
Po to masz kutasa żeby się branzlowac i gromnice aby ja sobie wsadzac dupę.

A to juz twoja robota gwniany zboku :)

Data: 2011-11-07 05:25:21
Autor: stevep
Dnia 06-11-2011 o 22:28:39 sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):

[...]