Podwojny standard po raz kolejny.

Data: 2009-06-04 15:03:47
Autor: wiLQ
Podwojny standard po raz kolejny.
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Tym razem LeBron okazal sie pupilem Sterna

Tym razem? A nie jak zwykle? ;-)

i nie zostanie ukarany z
opuszczenie konferencji prasowej po porazce z Magic. Dlaczego?

Moze LeBron pokazal usprawiedliwienie lekarskie, ze musi pilnie udac sie
do szpitala? ;-) Ale to rzezbienie, ogolnie rzeczywiscie to dziwne.

Przeciez NBA wymaga od zawodnikow, zeby byli dostepni dla reporterow
po kazdym meczu oraz na wszystkich media days (przed sezonem i po
nim). Opuszczenie takiego spotkania skutkuje  kara finansowa.

Poczekaj chwile, _kazdy_ zawodnik musi byc dostepny...?

IIRC Spurs dostali kare za opuszczenie obowiazkowej sesji z
reporterami podczas playoffs 2007.

... bo widze roznice miedzy "cala druzyna opuscila sesje", a "na pytania
odpowiadal Mo Williams zamiast LeBrona".

A tu nagle LeBron moze sobie robic co chce? Oczywiscie istnienie
podwojnego standardu mnie nie dziwi, ale caly czas nie pasuje mi, ze
zasady stosuje sie z cala bezwzglednoscia w stosunku do wiekszosci
argumentujac "bo takie sa przepisy",

Tu powstaje pytanie, jakie sa wlasciwie przepisy odnosnie kar?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-07 22:56:37
Autor: L'e-szczur
On 4 Cze, 15:03, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Moze LeBron pokazal usprawiedliwienie lekarskie, ze musi pilnie udac sie
do szpitala? ;-) Ale to rzezbienie, ogolnie rzeczywiscie to dziwne.

Poprawnosc polityczna ;-)

> [...]
> nim). Opuszczenie takiego spotkania skutkuje  kara finansowa.

Poczekaj chwile, _kazdy_ zawodnik musi byc dostepny...?

O ile dobrze wiem to tak. Ale wydaje mi sie, ze malo ktory z
dziennikarzy wie kim w ogole jest na przyklad Trey Johnson czy Jawad
Williams (obaj Cavs), wiec ich nieobecnosc moglaby przejsc
niezauwazona ;-)

> IIRC Spurs dostali kare za opuszczenie obowiazkowej sesji z
> reporterami podczas playoffs 2007.

.. bo widze roznice miedzy "cala druzyna opuscila sesje", a "na pytania
odpowiadal Mo Williams zamiast LeBrona".

Nope. Zasada to zasada.

> [...]
> argumentujac "bo takie sa przepisy",

Tu powstaje pytanie, jakie sa wlasciwie przepisy odnosnie kar?

Masz byc dostepny dla mediow w nastepujacych okolicznosciach....1, 2,
3, ...n. Or else!
To byl chyba jeden z elementow kampanii wizerunkowej NBA - jestesmy
fajni, dostepni, ale nie biegamy w trybuny, rozmawiamy z
dziennikarzami i nie biegamy w trybuny, nosimy garnitury i nie biegamy
w trybuny...

Pozdro

L'e-szczur

Podwojny standard po raz kolejny.