Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!

Data: 2011-11-03 10:18:11
Autor: Marek
Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!
....ale byli to fachowcy z Ameryki.

Ciekawe, dlaczego nasi bohaterscy piloci nie potrafili tego zrobic ?

Moze ten samolot musi sie co jakis czas przejechac na brzuchu, zeby
podwozie moglo wyskoczyc...

W takim razie, Wrona powinien byl tylko pierdyknac brzuchem samolotu o
beton i znowu poleciec w gore.

Data: 2011-11-03 17:41:19
Autor: MH
Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisa³(a):
[...]

===============

Na takich ekspertuf jak ty , czeka ca³a Polska , od Katynia do Smoleñska...
Dupnij swoje CV do LOT'u. Z pewno¶ci± masz du¿y nalot na symulatorach...
microsoftu.

Whiskey-Yankee-Papa-India-Echo-Romeo-Delta-Alfa-Lima-Alfa-Juliet

MH

Data: 2011-11-03 10:45:08
Autor: Marek
On 3 Lis, 18:41, " MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> napisa (a):

> [...]

> podwozie moglo wyskoczyc...

> W takim razie, Wrona powinien byl tylko pierdyknac brzuchem samolotu o

Na takich ekspertuf jak ty , czeka ca a Polska , od Katynia do Smole ska...
[...]

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

To dlaczego nikt nie wyjasni, jak Amerykanie to zrobili ?
Chyba nie chca robic obciachu naszym bohaterom ?

Data: 2011-11-04 09:07:13
Autor: sofu
Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:0c16cea0-0c39-4634-a065-b177431001cbr7g2000vbg.googlegroups.com...
-- -- -- -

To dlaczego nikt nie wyjasni, jak Amerykanie to zrobili ?
Chyba nie chca robic obciachu naszym bohaterom ?

-- -- -- -- -- -- -- --

To jest jak najbardziej ciekawe jak udalo sie opuscic kola z kabiny?
Nikt mi nie powie, ze kapitan zapomnial jak sie to robii?
Skoro ladowal na brzuchu, a mial kupe czasu na próby otwarcia, to na pewno to robil na wszelkie znane mu sposoby.
Pytanie tylko jaka mial wiedze w tym temacie i nie tyle on, ale mechanik pokladowy
o ile jeszcze tacy pelnia funkcje w samolocie podczas lotu?

Z innej beczki cos w podobie
Ja kiedys jechalem na weekend i cos mi strzelilo do glowy aby zmienic kod zamka szyfrowego w kasie pancernej.
Ustawilem nowy kod, wyciagnolem specjalny klucz sluzacy do programowania i zatrzasnalem kase. A potem sobie uswiadomilem, ze
nie pamietam wlasciwie nowego kodu. Efekt byl taki, ze wyprulem caly zamek z kasy pancernej po mordedze wiertarkami. Dopiero po otwarciu zobaczylem ze wystaczylo tylko zrobic kilka otworów w wybranym miejscu i otworzyc rygle.
Niewykluczone, ze ktos kto zna konstrukcje samolotu latwo by sobie z tym poradzil.

Podwozie jest tak wazne, ze moim zdaniem zdaniem personel pokladowy powinien znac wszelkie triki aby móc je otworzyc w takich razach.

sofu

Data: 2011-11-04 09:36:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!

Uzytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisal w wiadomosci news:j906ff$ul4$1node2.news.atman.pl...

[...]

A moze powinni wozic ze soba specjalnego mechanika, który doskonale zna sie na podwoziu.
I jeszcze jednego, który zna sie na radiu.
I jeszcze jednego, który zna sie na czyms tam, co sie psuje.
Albo cala ekipe, która zna sie na wszystkim. Wszak jest duzo miejsca w samolocie.
Itd...

--
Jaroslaw-Zbawiciel Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"

Data: 2011-11-03 11:28:01
Autor: Marek
> [...]

microsoftu.

Whiskey-Yankee-Papa-India-Echo-Romeo-Delta-Alfa-Lima-Alfa-Juliet

A ty wiesz, jak Amerykanie to zrobili ?
To powiedz.
A jak nie wiesz, to spierdalaj i sie nie wtracaj.

Data: 2011-11-03 19:15:35
Autor: MH
Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisa³(a):

A ty wiesz, jak Amerykanie to zrobili ?

============

Co zrobili ??  Wiem co nawyczyniali w latach 60-tych.. Bynajmniej nie mam na
my¶li l±dowania na Ksiê¿ycu ( za to szacun !!). I teraz tak jak w latach
60-tych wewspó³ z nami dostaj± po dupie ...  A ty gówno z tego masz , bulisz
za to i jeszcze jeste¶ z tego dumny.... Boszszsz....,.

MH

Data: 2011-11-03 19:40:13
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-03 18:18, Marek pisze:
...ale byli to fachowcy z Ameryki.

Ciekawe, dlaczego nasi bohaterscy piloci nie potrafili tego zrobic ?

Cześć e-zop.

To proste, wykonywana za pieniÄ…dze praca pilotów, Å‚Ä…cznie z kapitanem nie nosiÅ‚a w tym przypadku najmniejszych nawet  znamion bohaterstwa!

Data: 2011-11-03 11:55:41
Autor: Marek
On 3 Lis, 19:40, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-11-03 18:18, Marek pisze:

> ...ale byli to fachowcy z Ameryki.

> Ciekawe, dlaczego nasi bohaterscy piloci nie potrafili tego zrobic ?

Cze¶æ e-zop.

To proste, wykonywana za pieni±dze praca pilotów, ³±cznie z kapitanem
nie nosi³a w tym przypadku najmniejszych nawet  znamion bohaterstwa!

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

To zupelnie inna sprawa, ale mnie interesuje to, jak uruchomili to
podwozie......kapujesz ?

Data: 2011-11-03 19:21:01
Autor: MH
Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisa³(a):

To zupelnie inna sprawa, ale mnie interesuje to, jak uruchomili to
podwozie......kapujesz ?

=================

Nie pij tego ¶wiñstwa !!!

MH

Data: 2011-11-03 20:10:47
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-03 19:55, Marek pisze:
[...]

To proste, wykonywana za pieniądze praca pilotów, łącznie z kapitanem
nie nosiÅ‚a w tym przypadku najmniejszych nawet  znamion bohaterstwa!

To zupelnie inna sprawa, ale mnie interesuje to, jak uruchomili to
podwozie......kapujesz ?

Ja się odniosłem tylko do części twojego postu. Chyba nie zarzucisz mi że złamałem netykietę?

Data: 2011-11-03 20:23:32
Autor: Marek Czaplicki
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 03 listopad 2011 19:55:

> [...]

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

To zupelnie inna sprawa, ale mnie interesuje to, jak uruchomili to
podwozie......kapujesz ?

Przecie¿ napisa³e¶, ¿e z kabiny. Mo¿e uruchomiono instalacjê hydrauliczn± obs³uguj±ca np sterowanie samolotu i skierowano ci¶nienie do instalacji podwozia i wtedy mo¿na by³o wysun±æ podwozie? Czyli co¶ czego nie mo¿na by³o zrobiæ w powietrzu, bo samolot musi mieæ sterowanie.

Data: 2011-11-03 12:46:28
Autor: Marek
On 3 Lis, 20:23, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 03 listopad 2011 19:55:

> To zupelnie inna sprawa, ale mnie interesuje to, jak uruchomili to
> podwozie......kapujesz ?

Przecie napisa e , e z kabiny. Mo e uruchomiono instalacj hydrauliczn
obs uguj ca np sterowanie samolotu i skierowano ci nienie do instalacji
podwozia i wtedy mo na by o wysun podwozie? Czyli co czego nie mo na by o
zrobi w powietrzu, bo samolot musi mie sterowanie.- Ukryj cytowany tekst -

- Poka¿ cytowany tekst -

Moze....
A jak bylo naprawde ?

Data: 2011-11-03 21:02:30
Autor: Marek Czaplicki
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 03 listopad 2011 20:46:

> [...]

zrobi w powietrzu, bo samolot musi mie sterowanie.- Ukryj cytowany tekst -

Nie wiem. Nie jestem ekspertem od lotnictwa i spraw awioniki. Toczy siê ¶ledztwo i wyniki poznaæ bêdzie mo¿na jak s±dzê za jaki¶ czas. Najwa¿niejsze, ¿e nikomu nic siê nie sta³o. Samolot jest trochê pognieciony to prawda, ale przecie¿ to da siê naprawiæ.

Data: 2011-11-03 21:18:57
Autor: boukun
Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!

U¿ytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:8b162e04-61f4-406f-8ad3-8ac03a3c8959hc5g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

zrobi w powietrzu, bo samolot musi mie sterowanie.- Ukryj cytowany tekst -

Z pewno¶ci± uzupe³nili wyciek³y p³yn, uszczelnili przewody i uruchomili w ten sposób sterowanie systemem hydraulicznym.

boukun

Data: 2011-11-04 04:08:47
Autor: stevep
Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!
Dnia 03-11-2011 o 21:18:57 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

> [...]

Z pewno¶ci± uzupe³nili wyciek³y p³yn, uszczelnili przewody i uruchomili  w ten sposób sterowanie systemem hydraulicznym.

No proszê, nawet bokun potrafi czasem co¶ sensownego.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-04 09:17:20
Autor: sofu
Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j8ut2q$uer$1mx1.internetia.pl...

-- -- -- ->
Z pewno¶ci± uzupe³nili wyciek³y p³yn, uszczelnili przewody i uruchomili w ten sposób sterowanie systemem hydraulicznym.

boukun

-- -- -- -- -

Byæ mo¿e tak by³o? Ale bardziej prawdopodobne, ¿e pociagneli za jak±¶ linkê która odblokowywuje zatrzaski i podwozie si³± ciê¿ko¶ci samo opad³o. Jest tylko pytanie dla czy za³oga mog³a to zrobiæ czy nie?

sofu

Data: 2011-11-04 04:07:36
Autor: stevep
Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!
Dnia 03-11-2011 o 19:55:41 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisa³(a):

> [...]

Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym  kierunku..

To zupelnie inna sprawa, ale mnie interesuje to, jak uruchomili to

Zadali temu podwoziu viagry kretynie i samo zadzia³a³o>

Data: 2011-11-03 20:37:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j8un5l$g7r$1node2.news.atman.pl...
[...]

To jest twoja indywidualna i subiektywna ocena. I jako taka nie obowiÄ…zuje nikogo.
Naród i jego poszczególni przedstawiciele, Prezydent Polski i inni... bardzo wysoko ocenili umiejętności, spokój, zimną krew i inne pozytywne cechy kapitana Wrony i jego postępowanie nazwali bohaterstwem.
Ty jako parias możesz nie zgadzać się z tą oceną i możesz nawet w ramach protestu oblać się łatwopalnym płynem i podpalić. I być może będą prasowe notatki z tego idiotycznego czynu, ale opinii Narodu nie zmienisz.
Z komsomolskim pozdrowieniem...

Data: 2011-11-03 13:20:47
Autor: Antenka
On 3 Lis, 20:37, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:j8un5l$g7r$1node2.news.atman.pl...

> Cze¶æ e-zop.

> To proste, wykonywana za pieni±dze praca pilotów, ³±cznie z kapitanem nie
> nosi³a w tym przypadku najmniejszych nawet  znamion bohaterstwa!

To jest twoja indywidualna i subiektywna ocena. I jako taka nie obowi±zuje
nikogo.
Naród i jego poszczególni przedstawiciele, Prezydent Polski i inni... bardzo
wysoko ocenili umiejêtno¶ci, spokój, zimn± krew i inne pozytywne cechy
kapitana Wrony i jego postêpowanie nazwali bohaterstwem.
Ty jako parias mo¿esz nie zgadzaæ siê z t± ocen± i mo¿esz nawet w ramach
protestu oblaæ siê ³atwopalnym p³ynem i podpaliæ. I byæ mo¿e bêd± prasowe
notatki z tego idiotycznego czynu, ale opinii Narodu nie zmienisz.
Z komsomolskim pozdrowieniem...<
Wreszcie siê samookre¶li³e¶ :- /

Znawca awiacji siê odezwa³,  aparatczyk POlszewickiej szajki, która
¶piewa tak jak jego guru :

http://www.youtube.com/watch?v=Mg5Mo_BM0ag

Antenka :-o))

Data: 2011-11-04 12:38:07
Autor: jadrys
[...]

Czy ty naprawdę jesteś debilem do tego stopnia ze nie rozróżniasz podstawowych pojęć tylko czekasz na werdykt (polityka) Prezydenta i propagandy z mediów?. Zresztą po co pytam - przecież to oczywiste.
I skoro  ten naród, i jego poszczególni przedstawiciele maja dobrze wykonanÄ… pracÄ™, (za która wykonawca ma pÅ‚acone) to ja nie wiem co o nim myÅ›leć. Prezydenta rozumiem - to polityk a wiec nie może sobie pozwolić na szczerość, ale co ja mam myÅ›leć o takich jak ty??

Na miano bohatera zasÅ‚użyÅ‚by ktoÅ› wziÄ™ty na *ochotnika* z ulicy, ktory to ktoÅ› wrzucony do kabiny Boeinga uratowalby samolot i pasażerów. Albo przechodzieÅ„ który skacze do lodowatej wody zima i wyciÄ…ga spod lodu kierowcÄ™ auta które wpadÅ‚o pod lód. A nie przypisywać bohaterstwo pilotowi który wylÄ…dowaÅ‚ bezbÅ‚Ä™dnie!  A tak swoja drogÄ… - co by byÅ‚o gdyby nie wylÄ…dowaÅ‚ udanie, samolot by spÅ‚onÄ…Å‚ Å‚Ä…cznie z pasażerami - czy nadal byÅ‚by dla ciebie bohaterem? Czy nadal byÅ‚by dla ciebie herosem godnym pomników, no bo przecież siÄ™ staraÅ‚.

Data: 2011-11-04 13:18:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j90iss$bml$1node2.news.atman.pl...

[...]

Jadrysku! Naród ma w dupie twoje dywagacje! Dla Narodu kapitan Wrona jest bohaterem i kropka. Możesz się usrać i usmarkać, a nikogo nie przekonasz.

Kapitan Wrona bohaterem jest!

Z komsomolskim pozdrowieniem...

Data: 2011-11-04 19:20:09
Autor: stevep
Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!
Dnia 04-11-2011 o 13:18:38 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:j90iss$bml$1node2.news.atman.pl...

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:j8un5l$g7r$1node2.news.atman.pl...
[...]

Naród i jego poszczególni przedstawiciele, Prezydent Polski i inni...  bardzo wysoko ocenili umiejêtno¶ci, spokój, zimn± krew i inne  pozytywne cechy kapitana Wrony i jego postêpowanie nazwali  bohaterstwem.
Ty jako parias mo¿esz nie zgadzaæ siê z t± ocen± i mo¿esz nawet w  ramach protestu oblaæ siê ³atwopalnym p³ynem i podpaliæ. I byæ mo¿e  bêd± prasowe notatki z tego idiotycznego czynu, ale opinii Narodu nie  zmienisz.
Z komsomolskim pozdrowieniem...

Czy ty naprawdê jeste¶ debilem do tego stopnia ze nie rozró¿niasz  podstawowych pojêæ tylko czekasz na werdykt (polityka) Prezydenta i  propagandy z mediów?. Zreszt± po co pytam - przecie¿ to oczywiste.
I skoro  ten naród, i jego poszczególni przedstawiciele maja dobrze  wykonan± pracê, (za która wykonawca ma p³acone) to ja nie wiem co o nim  my¶leæ. Prezydenta rozumiem - to polityk a wiec nie mo¿e sobie pozwoliæ  na szczero¶æ, ale co ja mam my¶leæ o takich jak ty??

Na miano bohatera zas³u¿y³by kto¶ wziêty na *ochotnika* z ulicy, ktory  to kto¶ wrzucony do kabiny Boeinga uratowalby samolot i pasa¿erów. Albo  przechodzieñ który skacze do lodowatej wody zima i wyci±ga spod lodu  kierowcê auta które wpad³o pod lód. A nie przypisywaæ bohaterstwo  pilotowi który wyl±dowa³ bezb³êdnie!  A tak swoja drog± - co by by³o  gdyby nie wyl±dowa³ udanie, samolot by sp³on±³ ³±cznie z pasa¿erami -  czy nadal by³by dla ciebie bohaterem? Czy nadal by³by dla ciebie  herosem godnym pomników, no bo przecie¿ siê stara³.

Jadrysku! Naród ma w dupie twoje dywagacje! Dla Narodu kapitan Wrona  jest bohaterem i kropka. Mo¿esz siê usraæ i usmarkaæ, a nikogo nie  przekonasz.

Kapitan Wrona bohaterem jest!

Z komsomolskim pozdrowieniem...

A mo¿e jest komunist±, wtedy jadry¶ uzna³by go za bohatera.

Data: 2011-11-05 07:52:57
Autor: jadrys
Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!
W dniu 2011-11-04 19:20, stevep pisze:

A może jest komunistą, wtedy jadryś uznałby go za bohatera.

Dlaczego ty Stefan nie podyskutujesz sobie choć czasem z kimś takim jak Bogdan, czyli z kimś na mniej więcej swoim poziomie intelektu?

Data: 2011-11-05 09:48:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j92njp$fnv$1node2.news.atman.pl...
[...]

Powiedział człowiek, który ma pretensje do bycia kulturalnym.

Data: 2011-11-05 17:11:37
Autor: stevep
Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!
Dnia 05-11-2011 o 09:48:50 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:j92njp$fnv$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-11-04 19:20, stevep pisze:

A mo¿e jest komunist±, wtedy jadry¶ uzna³by go za bohatera.

Dlaczego ty Stefan nie podyskutujesz sobie choæ czasem z kim¶ takim jak  Bogdan, czyli z kim¶ na mniej wiêcej swoim poziomie intelektu?

Powiedzia³ cz³owiek, który ma pretensje do bycia kulturalnym.

A na dodatek my¶l±cym w co trudno uwierzyæ.

Data: 2011-11-05 19:59:13
Autor: jadrys
[...]

Pokaż w którym miejscu uchybiłem kulturze?

Data: 2011-11-05 20:03:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j9411f$pj6$3node2.news.atman.pl...

[...]

Fakt, że nie wiesz, że nie zdajesz sobie sprawy gdzie uchybiłeś wymogom kultury stawia cię w złym świetle. Ty snobujesz się na bycie kulturalnym, ciągle o tym mówisz, a w istocie o kulturze nie masz zielonego pojęcia.

Data: 2011-11-04 22:57:15
Autor: Kolargol
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb3d822$0$8447$65785112news.neostrada.pl...
Kapitan Wrona bohaterem jest!
Z komsomolskim pozdrowieniem...

I w ten prosty sposob wizerunek WRONy zostal zmieniony
Dobrze, ze to byl Boeing a nie ruski jaki jak ten, co PiSdzielce polecieli do ZSRR

Data: 2011-11-05 07:53:25
Autor: jadrys
[...]

Ty ptasi móżdżku nie masz pojecia o tym co sÄ…dzi Naród. GÅ‚os narodu to nie link netowy do sondażu na stronie "Gazety" czy  Onetu.
I jeszcze raz proszÄ™ o niespoufalanie siÄ™.

Data: 2011-11-05 09:53:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j92njq$fnv$2node2.news.atman.pl...

[...]

Oto odpowiedź przygłupa, który poucza innych, jak być kulturalnym!
Napisz na wielu kartkach takie zdanie:

"Kapitan Wrona bohaterem jest!"

i porozklejaj w norze, w której mieszkasz. I ciągle czytaj i powtarzaj: "Kapitan Wrona bohaterem jest!".

Data: 2011-11-05 15:57:48
Autor: sofu

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eb4f994$0$2198$65785112news.neostrada.pl...

[...]

W ostatecznosci może śpiewac piosenkę z tymi słowami, oczywiście w discopolowym rytmie...........

sofu

Data: 2011-11-05 19:59:08
Autor: jadrys
[...]

Bez komentarza. Poziom prostactwa sprawia że nie mogÄ™, nie chce  siÄ™ odnieść do tego co napisaÅ‚eÅ›.

Data: 2011-11-03 20:22:12
Autor: Robu¶
Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!
U¿ytkownik - Marek napisa³:
...ale byli to fachowcy z Ameryki.

Ciekawe, dlaczego nasi bohaterscy piloci nie potrafili tego zrobic ?

Be³o na ten temat - mechanizm rêcznego (w zasadzie grawitacyjnego) wypuszczania podwozia równie¿ nawali³.

Data: 2011-11-04 04:05:53
Autor: stevep
Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!
Dnia 03-11-2011 o 18:18:11 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisa³(a):

[...]

To nie wyszli kretynie w "przestrzeñ kosmiczn±" i nie próbowali usun±æ  usterki w locie?

Data: 2011-11-04 22:52:47
Autor: Kolargol
Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!
U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.v4eiv3b050oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Dnia 03-11-2011 o 18:18:11 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>
napisa³(a):
To nie wyszli kretynie w "przestrzeñ kosmiczn±" i nie próbowali usun±æ usterki w locie?

A byl Chuck Norris na pokladzie?
Tylko on potrafi

Data: 2011-11-04 18:53:26
Autor: pluton
Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!
W takim razie, Wrona powinien byl tylko pierdyknac brzuchem samolotu o
beton i znowu poleciec w gore.

Instrukcja jest taka, zeby pierdyknac w brzoze. Poniewarz brzoz akurat nie
bylo, to ladowal
z pominieciem instrukcji.

Nullification

Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!