Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!

Data: 2011-11-03 17:41:19
Autor: MH
Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
....ale byli to fachowcy z Ameryki.

Ciekawe, dlaczego nasi bohaterscy piloci nie potrafili tego zrobic ?

Moze ten samolot musi sie co jakis czas przejechac na brzuchu, zeby
podwozie moglo wyskoczyc...

W takim razie, Wrona powinien byl tylko pierdyknac brzuchem samolotu o
beton i znowu poleciec w gore.

===============

Na takich ekspertuf jak ty , czeka cała Polska , od Katynia do Smoleńska...
Dupnij swoje CV do LOT'u. Z pewnością masz duży nalot na symulatorach...
microsoftu.

Whiskey-Yankee-Papa-India-Echo-Romeo-Delta-Alfa-Lima-Alfa-Juliet

MH

Data: 2011-11-03 10:45:08
Autor: Marek
On 3 Lis, 18:41, " MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> napisa (a):

> [...]

> podwozie moglo wyskoczyc...

> W takim razie, Wrona powinien byl tylko pierdyknac brzuchem samolotu o

Na takich ekspertuf jak ty , czeka ca a Polska , od Katynia do Smole ska...
Dupnij swoje CV do LOT'u. Z pewno ci masz du y nalot na symulatorach...
microsoftu.

Whiskey-Yankee-Papa-India-Echo-Romeo-Delta-Alfa-Lima-Alfa-Juliet

MH

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

To dlaczego nikt nie wyjasni, jak Amerykanie to zrobili ?
Chyba nie chca robic obciachu naszym bohaterom ?

Data: 2011-11-04 09:07:13
Autor: sofu
Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:0c16cea0-0c39-4634-a065-b177431001cbr7g2000vbg.googlegroups.com...
-- -- -- -

To dlaczego nikt nie wyjasni, jak Amerykanie to zrobili ?
Chyba nie chca robic obciachu naszym bohaterom ?

-- -- -- -- -- -- -- --

To jest jak najbardziej ciekawe jak udalo sie opuscic kola z kabiny?
Nikt mi nie powie, ze kapitan zapomnial jak sie to robii?
Skoro ladowal na brzuchu, a mial kupe czasu na próby otwarcia, to na pewno to robil na wszelkie znane mu sposoby.
Pytanie tylko jaka mial wiedze w tym temacie i nie tyle on, ale mechanik pokladowy
o ile jeszcze tacy pelnia funkcje w samolocie podczas lotu?

Z innej beczki cos w podobie
Ja kiedys jechalem na weekend i cos mi strzelilo do glowy aby zmienic kod zamka szyfrowego w kasie pancernej.
Ustawilem nowy kod, wyciagnolem specjalny klucz sluzacy do programowania i zatrzasnalem kase. A potem sobie uswiadomilem, ze
nie pamietam wlasciwie nowego kodu. Efekt byl taki, ze wyprulem caly zamek z kasy pancernej po mordedze wiertarkami. Dopiero po otwarciu zobaczylem ze wystaczylo tylko zrobic kilka otworów w wybranym miejscu i otworzyc rygle.
Niewykluczone, ze ktos kto zna konstrukcje samolotu latwo by sobie z tym poradzil.

Podwozie jest tak wazne, ze moim zdaniem zdaniem personel pokladowy powinien znac wszelkie triki aby móc je otworzyc w takich razach.

sofu

Data: 2011-11-04 09:36:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!

Uzytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisal w wiadomosci news:j906ff$ul4$1node2.news.atman.pl...

[...]

A moze powinni wozic ze soba specjalnego mechanika, który doskonale zna sie na podwoziu.
I jeszcze jednego, który zna sie na radiu.
I jeszcze jednego, który zna sie na czyms tam, co sie psuje.
Albo cala ekipe, która zna sie na wszystkim. Wszak jest duzo miejsca w samolocie.
Itd...

--
Jaroslaw-Zbawiciel Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"

Data: 2011-11-03 11:28:01
Autor: Marek
> [...]

microsoftu.

Whiskey-Yankee-Papa-India-Echo-Romeo-Delta-Alfa-Lima-Alfa-Juliet

A ty wiesz, jak Amerykanie to zrobili ?
To powiedz.
A jak nie wiesz, to spierdalaj i sie nie wtracaj.

Data: 2011-11-03 19:15:35
Autor: MH
Podwozie wypuscili ...z kabiny !!!
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):

A ty wiesz, jak Amerykanie to zrobili ?

Co zrobili ??  Wiem co nawyczyniali w latach 60-tych.. Bynajmniej nie mam na
myśli lądowania na Księżycu ( za to szacun !!). I teraz tak jak w latach
60-tych wewspół z nami dostają po dupie ...  A ty gówno z tego masz , bulisz
za to i jeszcze jesteś z tego dumny.... Boszszsz....,.

MH