PodwyĹźka OC - rekord?

Data: 2016-11-29 21:46:09
Autor: Tomasz Gorbaczuk
PodwyĹźka OC - rekord?
W dniu .11.2016 o 23:00 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

Proama
Ubezpieczenie dotychczas - ok 300zł.
Brak jakichkolwiek szkód.
Przyznane zniżki - 70%.
Proponowana aktualna stawka - 1300zł...

Ponad 4x więcej...?
WTF?

U mnie - Warta, OC poprzedni rok 583zł. Wstępna oferta na ten rok 612zł.  Bez negocjacji, z automatu takie dostałem. Zgłoszę się do agenta po rabat  - będzie taniej niż rok wcześniej.
Auto to samo oczywiście.

TG

Data: 2016-11-30 00:29:28
Autor: Marcin Kiciński
PodwyĹźka OC - rekord?
W dniu wtorek, 29 listopada 2016 21:46:11 UTC+1 uzytkownik Tomasz Gorbaczuk >
U mnie - Warta, OC poprzedni rok 583zl. Wstepna oferta na ten rok 612zl.  Bez negocjacji, z automatu takie dostalem. Zglosze sie do agenta po rabat  - bedzie taniej niz rok wczesniej.
Auto to samo oczywiscie.

Ja mam PZU. Zdrozalo, fakt, z 388 na 525. Ale to nigdy nie bylo
najtansze mozliwe OC, wiec teraz pewnie tez znalazlbym cos tanszego,
tylko mi sie nie chce ;)

Pozdrawiam
MK

PodwyĹźka OC - rekord?