Podwyżka w Orange?

Data: 2012-06-29 15:28:54
Autor: jadryÅ›
Podwyżka w Orange?
W dniu 2012-06-29 12:25, jadryÅ› pisze:

Od kiedy minuta rozmowy w ofercie na kartę kosztuje 0,29 zł a sms 0,18?

Oczywiście chodzi o 0,59 zł za minutę rozmowy.

Data: 2012-06-29 15:43:16
Autor: J.F
Podwyżka w Orange?
Od kiedy minuta rozmowy w ofercie na kartę kosztuje 0,29 zł a sms 0,18?
Oczywiście chodzi o 0,59 zł za minutę rozmowy.

A to od bardzo dawna, oczywiscie zalezy w ktorej taryfie, bo Orange ma ich wiele.

J.

Data: 2012-06-30 15:52:25
Autor: jadryÅ›
Podwyżka w Orange?
W dniu 2012-06-29 15:43, J.F pisze:
[...]

To jest Orange Go, na kartę.. I o ile sobie przypominam to jakieś pół roku temu gdy ostatni raz doładowywałem konto, to minuta rozmowy kosztowała 0,29zł a sms 008zł.

Data: 2012-06-30 16:39:01
Autor: Uncle Pete
Podwyżka w Orange?
To jest Orange Go, na kartę.. I o ile sobie przypominam to jakieś pół
roku temu gdy ostatni raz doładowywałem konto, to minuta rozmowy
kosztowała 0,29zł a sms 008zł.

Jak doładowałeś za 50 zł...

Data: 2012-06-30 20:23:30
Autor: jadryÅ›
Podwyżka w Orange?
W dniu 2012-06-30 16:39, Uncle Pete pisze:
To jest Orange Go, na kartę.. I o ile sobie przypominam to jakieś pół
roku temu gdy ostatni raz doładowywałem konto, to minuta rozmowy
kosztowała 0,29zł a sms 008zł.

Jak doładowałeś za 50 zł...

No tak, wtedy było za 50 a teraz za 10zł. Nawet nie wiedziałem że Orange w ten sposób różnicuje swoją ofertę.

Data: 2012-07-01 11:32:38
Autor: zlotowinfo
Podwyżka w Orange?
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jsng87$2p6$1node2.news.atman.pl...
[...]

ale zakręt wybiera ofertę i nie zna jej podstaw

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-07-01 22:44:01
Autor: jadryÅ›
Podwyżka w Orange?
W dniu 2012-07-01 11:32, zlotowinfo pisze:
[...]

W moim miejscu zamieszkania jest jedyne kryterium wyboru - zasięg. Teraz doszło Play, ale kiedyś był zasięg tylko Orange.

Data: 2012-07-02 06:45:05
Autor: J.F.
Podwyżka w Orange?
Dnia Sun, 01 Jul 2012 22:44:01 +0200, jadry¶ napisa³(a):
No tak, wtedy by³o za 50 a teraz za 10z³. Nawet nie wiedzia³em ¿e Orange w ten sposób ró¿nicuje swoj± ofertê.
ale zakrêt wybiera ofertê i nie zna jej podstaw
W moim miejscu zamieszkania jest jedyne kryterium wyboru - zasiêg. Teraz dosz³o Play, ale kiedy¶ by³ zasiêg tylko Orange.

Ale Orange ma ofert od ... wiele, i co, wybrales przez rzucenie kostka, nie
czytajac cennika ? J.

Podwyżka w Orange?