Podwy偶ki cen w贸dki i piwa (ceny mini malne) - Rz膮d chce twojego dobra, nie daj go s obie odebra膰!

Data: 2015-04-21 13:05:11
Autor: guruzkrzak贸w
W dniu 2015-04-21 o 08:16, A. Filip pisze:
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/488410,projekt-parpa-o-cenach-minimalnych-alkoholu-ile-za-wodke-ile-za-piwo.html
> [...]
| propozycje cen minimalnych na alkohol, kt贸re si臋 znalaz艂y w projekcie
| Narodowego Programu Profilaktyki Rozwi膮zywania Problem贸w Alkoholowych. Mia艂by
| on obowi膮zywa膰 od 2016 roku. [...]
| Pomys艂 ceny minimalnej zosta艂 wpisany r贸wnie偶 do projektu Narodowego Programu
| Profilaktyki i Rozwi膮zywania Problem贸w Alkoholowych. Zgodnie z nim 10 gram贸w
| czystego alkoholu kosztowa艂oby ok. 2 z艂. W efekcie cena p贸艂litrowej butelki
| najta艅szego piwa wynosi艂aby ok. 4 z艂, a najta艅szej 40-procentowej w贸dki 鈥 32
| z艂. Dzi艣 taka sama butelka najta艅szego piwa kosztuje poni偶ej dw贸ch z艂otych, a

Poza wszystkim innym podwy偶ki o 100% w jednym kroku mogli wymy艣li膰 "fiskalni idioci" IMHO.

Super:) Wzro艣nie udzia艂 nielegalnego alkoholu na rynku. Ci co nie musz膮 pi膰, nie kupi膮. Ci co musz膮 zaczn膮 chla膰 bimber i sko艅cz膮 w piachu znacznie szybciej. Spe艂ni si臋 wizja Korwina, spo艂ecze艅stwo si臋 oczy艣ci:)

Data: 2015-04-21 13:50:02
Autor: A. Filip
guruzkrzak贸w <potwor@heuheu.pl> pisze:
> [...]

musz膮 pi膰, nie kupi膮. Ci co musz膮 zaczn膮 chla膰 bimber i sko艅cz膮 w
piachu znacznie szybciej. Spe艂ni si臋 wizja Korwina, spo艂ecze艅stwo si臋

Dla mnie jedyny wariant w kt贸rym to nie jest pokazowym debilizmem to taki w
kt贸rym to fundament po to by przewspania艂a i zawsze dobra premier Kopacz (PO)
ocali艂a nas przed 100% wzrostem cen dowalaj膮c "zaledwie" wzrost cen o powiedzmy 25%.
Co i tak zlikwiduje okazyjne "piwo (niez艂ych marek) po cenach promocyjnych"
<ironia> POlska jest najwa偶niejsza! </ironia>

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowa艂a Kukli艅kisch 21 wieku.
G艂upiego i bieda nie nauczy rozumu.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2015-04-21 17:14:54
Autor: Stefek Burczymucha
Podwy縦i cen w骴ki i piwa (ceny minimalne) - Rz眃!q雙7牎鈟郑倠(n'⒉<巛讻:
Przychodzi guruzkrzak贸w i tupta:

> [...]

Super:) Wzro艣nie udzia艂 nielegalnego alkoholu na rynku. Ci co nie musz膮 pi膰, nie kupi膮. Ci co musz膮 zaczn膮 chla膰 bimber i sko艅cz膮 w piachu znacznie szybciej. Spe艂ni si臋 wizja Korwina, spo艂ecze艅stwo si臋 oczy艣ci:)

Istotnie, proponuj臋 wprowadzi膰 przed wyborami.
Rz膮d si臋 sczy艣ci momentalnie. :-)

--
pudelek.pl

Podwy偶ki cen w贸dki i piwa (ceny mini malne) - Rz膮d chce twojego dobra, nie daj go s obie odebra膰!