Podwyżka OC - rekord?

Data: 2016-11-24 23:25:16
Autor: re

Data: 2016-11-24 23:47:25
Autor: Budzik

Brak jakichkolwiek szkód.
Przyznane zniżki - 70%.
Proponowana aktualna stawka - 1300zł...

Ponad 4x więcej...?
WTF?
-- -
Niedawno pisałeś, że taniej masz.

Może za granicą da się ubezpieczać...
Ja pisałem ze taniej? Nie mylisz mnie z kims?
Ja mam na kazdym aucie drozej, ale skala podwyzki rózna.
Ale tutaj to jest przykład ze jednak cos jest nie halo, bo dotychczas była mowa, ze odsiewaja klientów szkodowych etc.
Ale tutaj nie ma ani jednej szkody a jednak stawka zaporowa.
Zobaczymy co powie konkurencja.

--
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

Podwyżka OC - rekord?