Podwyżka OC - rekord?

Data: 2016-11-24 22:32:14
Autor: PiteR
Podwyżka OC - rekord?
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:

Proama
Ubezpieczenie dotychczas - ok 300zł.
Brak jakichkolwiek szkód.
Przyznane zniżki - 70%.
Proponowana aktualna stawka - 1300zł...

Ponad 4x więcej...?
WTF?

spięcie w systemie ;)

--
Piter

Kia ma 7 lat gwarancji ale jak będzie jeździć po 29 latach?

Data: 2016-11-24 23:47:25
Autor: Budzik
Podwyżka OC - rekord?
Użytkownik PiteR email@fauszywy.pl ...

[...]

Nie, to tylko proama :)
Widocznie maja za duzo klientów.
Za inne auto zaproponowali mi z 800 na 2700 ale tam była jedna szkoda w tym roku wiec sadziłem ze to dlatego.
Konkurencja dała cos około 1000 wiec z proama pozegnałem się, z zalem ale jednak ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Data: 2016-11-24 22:17:08
Autor: Kris
PodwyĹźka OC - rekord?
W dniu piątek, 25 listopada 2016 00:47:26 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Za inne auto zaproponowali mi z 800 na 2700 ale tam była jedna szkoda w tym roku wiec sadziłem ze to dlatego.
A nie jest tak że szkody liczą wg użytkownika(bo w UFG po peselu sprawdzają) a nie auta/polisy?
Więc jak miałeś szkodę na jednym aucie to uderza we wszystkie Twoje polisy

Data: 2016-11-25 07:55:01
Autor: J.F.
Podwyżka OC - rekord?
Dnia Thu, 24 Nov 2016 22:17:08 -0800 (PST), Kris napisał(a):
[...]

Moze tak byc i to by tlumaczylo podwyzke.
Szczegolnie, ze nie musza w UFG sprawdzac, bo maja u siebie jak
rozumiem.

W dodatku - wyprowadzka nic nie da, bo nowy ubezpieczyciel wpisze
pesel w UFG ... o, byla szkoda.

J.

Data: 2016-11-24 23:39:31
Autor: Kris
PodwyĹźka OC - rekord?
W dniu piątek, 25 listopada 2016 07:55:03 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Szczegolnie, ze nie musza w UFG sprawdzac, bo maja u siebie jak
rozumiem.
Sprawdzają bo chcą wiedzieć czy drugi, autem, ubezpieczonym u konkurencji człowiek "szkodowy" nie jest

W dodatku - wyprowadzka nic nie da, bo nowy ubezpieczyciel wpisze
pesel w UFG ... o, byla szkoda.
Znam nawet przypadek z ostatnich tygodni że człowiek u agenta polise wykupił oświadczył że ostatnie lata bezszkodowo jeżdził, w UFG wtedy online nie sprawdzony z jakiś powodów, składkę zapłacił a za tydzień pismo z dopłata że jednak w UFG szkody odnotowane i składka wyższa.

Data: 2016-11-25 17:46:31
Autor: Budzik
Podwyżka OC - rekord?
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

> [...]
A nie jest tak że szkody liczą wg użytkownika(bo w UFG po peselu
sprawdzają) a nie auta/polisy? Więc jak miałeś szkodę na jednym aucie
Nie. To auta na inna osobe - ta osoba a raczej te osoby bo jest dwóch włascicieli nie miał zadnej szkody. --
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się
z powodu żartu." Georg Christoph Lichtenberg

Data: 2016-11-25 10:09:59
Autor: radekp@konto.pl
Podwyżka OC - rekord?
Thu, 24 Nov 2016 23:47:25 +0000 (UTC), w
<XnsA6CBDE7BF92budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> [...]

Konkurencja dała cos około 1000 wiec z proama pozegnałem się, z zalem ale jednak ;-)

Dla mnie Proama na razie jest najtańsza, Link4 najdroższy.

Podwyżka OC - rekord?