Podwyżka OC - rekord?

Data: 2016-11-25 10:33:00
Autor: sirapacz
Podwyżka OC - rekord?
W dniu 2016-11-24 o 23:00, Budzik pisze:
Proama
Ubezpieczenie dotychczas - ok 300zł.
Brak jakichkolwiek szkód.
Przyznane zniżki - 70%.
Proponowana aktualna stawka - 1300zł...

Ponad 4x więcej...?
WTF?

lol.
dzisiaj oc za moje punto van - 550pln mialem, zaproponowali 691 a w AXA zaproponowali mi pincet. Bez dwóch złotych:)

za to w rankomacie najniższa oferta to link4 za 726pln

Data: 2016-11-25 17:46:31
Autor: Budzik
Podwyżka OC - rekord?
Użytkownik sirapacz newsy@sircomp.pl ...

[...]

Gdzie szukasz? Masz jakiegos agenta pod reka czy strona po stronie?

--
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

Data: 2016-11-25 20:08:24
Autor: sirapacz
Podwyżka OC - rekord?
W dniu 2016-11-25 o 18:46, Budzik pisze:
[...]

691pln to samo pzu mi wyslalo jako propozycje kontynuacji.
rankomat to rankomat.pl - agreguje oferty roznych towarzystw
axa akurat dla tego samochodu w rankomacie nie wyskakiwala wiec pofatygowalem sie sam na ich stronę i tam wyszło mi 498pln.

odezwal sie do mnie agent i zaproponowal 691 samo oc albo 655 jesli wezmę OC i NNW :)
coś czuję, że się pożegnam na rok z pzu.

Data: 2016-12-05 19:32:44
Autor: sirapacz
:))))))))) AXA rządzi:P

[...]

Jak napisałem tak zrobiłem, Na AXA wyszło mi finalnie 439PLN tak więc zapłacę mniej niż rok temu (a rok temu zapłaciłęm pzu bodaj 550pln).
No cóż - PZU straciło klienta:) zostało mi tam tylko skuter i przyczepka:) Co ciekawe, nie zawracałbym sobie dupy, gdyby podnieśli powiedzmy na 600pln. A tak weszli mi na ambicje:)

Data: 2016-12-07 01:46:15
Autor: przemek.jedrzejczak
:))))))))) AXA rządzi:P
[...]

gracze globalni typu allianz czy axa moga miec lepszych magikow od obrobki danych niz nasi lokalni ... na upartego mozna policzyc wszystkie kombinacje (ubezpieczonych klientow) porownac je z konkurencja i dac 10 zeta taniej :-)
oczywiscie teraz w okresie podwyzki te dane nie beda miarodajne ale masowy odplyw klientow sugeruje cienizne w zarzadzaniu :-)

P.

Podwyżka OC - rekord?