Podwyzka OC w mbanku?

Data: 2011-05-17 21:27:15
Autor: kamil d
Podwyzka OC w mbanku?
W dniu 2011-05-17 20:18, perszing pisze:
Czy w ciagu
roku tak ubezpieczenie zdrozalo, czy moze mbank liczy wiecej dla stalego
klienta?

U mnie przedłużyło się automatycznie jakieś 2 miesiące temu, wyszło nieznacznie taniej niż za poprzedni rok. OC wykupione przez mBank ale ubezpieczycielem jest HDI.

Niech kumpel sprawdzi w kalkulatorze na stronie mBanku ile wyjdzie.

--
kamil d

Data: 2011-05-17 21:32:59
Autor: perszing
Podwyzka OC w mbanku?
W dniu 2011-05-17 21:27, kamil d pisze:

Niech kumpel sprawdzi w kalkulatorze na stronie mBanku ile wyjdzie.

Wychodzi tyle samo. Przedluzane jest 3 albo 4 raz. Moze starym klientom za ktoryms razem daja wiecej liczac, ze starzy klienci mimo podwyzki nie zrezygnuja? Rok temu np. ubezpieczenie bylo kilkadziesiat zl tansze niz 2 lata temu. Podwyzka o 30% jest strasznie duza. Nic trzeba bedzie sie isc do innego. Polecicie jakies tanie?

p.

Data: 2011-05-17 22:28:29
Autor: =Marcos=
Podwyzka OC w mbanku?
[...]

Nie ma co polecać, tylko trzeba w kalkulatorach sprawdzić. Bo co z tego, że Allianz ma najtańsze ubezpieczenie na Fiata Tipo, jeśli na ten model, którego szukasz będzie miał najdroższe.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-05-18 01:24:52
Autor: J.F.
Podwyzka OC w mbanku?
On Tue, 17 May 2011 22:28:29 +0200,  =Marcos= wrote:
[...]

A jaki byl stary ubezpieczyciel ? Moze wlasnie Allianz ? U nich sporo podrozalo .. ale nadal sa najtansi na rynku, przynajmniej
dla mnie. Tylko juz nie 100zl, ale o 5 zl :-)

J.

Data: 2011-05-18 06:25:27
Autor: Andrzej Kubiak
Podwyzka OC w mbanku?
Dnia Tue, 17 May 2011 21:32:59 +0200, perszing napisał(a):

[...]

U mnie w tym roku Liberty zamiotło konkurencję, do tego ktoś tu podawał kod
zniżkowy, ale ogólnie to dość indywidualna kwestia, najlepiej żebyś
przeliczył oferty różnych towarzystw.

AK

Data: 2011-05-18 09:12:38
Autor: MZ
Podwyzka OC w mbanku?
W dniu 2011-05-18 06:25, Andrzej Kubiak pisze:
Dnia Tue, 17 May 2011 21:32:59 +0200, perszing napisał(a):

Polecicie jakies tanie?

U mnie w tym roku Liberty zamiotło konkurencję, do tego ktoś tu podawał kod
zniżkowy, ale ogólnie to dość indywidualna kwestia, najlepiej żebyś
przeliczył oferty różnych towarzystw.

LD mi też wyszło najtaniej, ale tak jak powiedział kolega trzeba
policzyć w kilku różnych i poczytać OWU. LD jest tanie, gdy:
1. mieszkasz w dużym mieście - mają małe różnice "po kodach"
2. miałeś przerwę w ubezpieczeniu - długo honorują zniżki
3. masz współwłaściciela bez zniżek - niewiele doliczają
4. niewiele kosztuje zniesienie udziału własnego
5. zależy Ci na świętym spokoju - za niewielkie pieniądze masz
Assistance Premium + ochronę szyb, wg OWU dość skutecznie chroniące.

Jeszcze 2 miesiące temu już podczas rozmowy z konsultantem po złożeniu
wniosku dowiedziałem się, że mi przepiszą zniżki z OC na AC (60%) co
było naprawdę miłe, bo wcześniej miałem długą przerwę w AC i zniżki wygasły.

W każdym razie warto policzyć, zwłaszcza że kalkulator jest online i
wystarczy wypełnić dwie strony formularza. Do końca czerwca jest
promocja "z polecenia", można dostać 100 zł (pakiet AC+ OC) lub 50 zł
(samo OC) dodatkowej zniżki za podanie nr polisy "polecającego". Gdybyś
potrzebował to wstukaj ten: 2011-87579484 :)

Dodatkowo jest zniżka chyba 5% za jednorazową płatność kartą kredytową,
warto na to zwrócić uwagę przy składaniu wniosku.
--
MZ

Data: 2011-05-18 19:55:16
Autor: pm
Podwyzka OC w mbanku?
ďťż> Moze starym klientom
[...]

Avvia mi wyliczyła 570 zamiast mbankowego 6xx
ale jeżeli bierzemy pod uwagę miesięczną to nawet przy takiej podstawie
mbank jest tańczy.

Podwyzka OC w mbanku?