Podwyzka OC w mbanku?

Data: 2011-07-05 04:04:33
Autor: kkk
Podwyzka OC w mbanku?
On 17 Maj, 20:18, perszing <tu...@jest.moj.adres.email.pl> wrote:
Czy w ciagu
roku tak ubezpieczenie zdrozalo, czy moze  mbankliczy wiecej dla
stalego klienta?

Nie wiem czy to nie aby to drugie.... bo jakoś o specjalnych
podwyżkach OC w mbanku nie specjalnie "słychać" - jak widać niektórzy
dostają prawie taką samą ofertę - mnie właśnie przyszła oferta polisy
na kolejny rok OC z mbanku (jestem ich klientem  3 rok) - od
ostatniego roku nic się u mnie nie zmieniło, żadnych szkód, zmian
zamieszkania, właściciela itp - podwyżka o blisko 40% !!!! :)
podziękuje im serdecznie Allianz na kalkulatorze on-line wychodzi na
poziomie mbanku sprzed 3 lat.

BTW mbank coraz gorzej wypada również z ofertą bankową na tle nawet
banków stacjonarnych "z marmurowymi schodami".

Podwyzka OC w mbanku?