Podwyżka czynszów o ponad 100 procent! podwyżka czynszów w lokalach komunalnych! niech glosuja na PO!

Data: 2011-07-28 01:15:21
Autor: muto2100
Podwyżka czynszów o ponad 100 procent! podwyżka czynszów w lokalach komunalnych! niech glosuja na PO!
Data: 2011-07-28 11:49:40
Autor: Leprechaun
Podwyżka czynszów o ponad 100 procent! podwyżka czynszów w lokalach komunalnych! niech glosuja na PO!

Użytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał w wiadomości news:fab6dfc9-c175-4fee-af29-62ac7bc90701v7g2000vbk.googlegroups.com...
http://www.hotmoney.pl/artykul/kraj-podwyzka-czynszow-o-ponad-100-procent-20827

Ty mówisz "a", a ja mówię "c". Czynsze w mieszkaniach komunalnych płacone (zwykle nie) przez lokatorów to jedynie część należnego czynszu, który pokrywałby koszty utrzymania i odtworzenia nieruchomości. Pozostałą część (znaczną) dopłaca budżet czyli ty, ja, pan. Chcesz utrzymywać lewusów z mieszkań komunalnych? Bo ja nie.

BomBel

Podwyżka czynszów o ponad 100 procent! podwyżka czynszów w lokalach komunalnych! niech glosuja na PO!