Podwyzka podatkow a szanse Tuska na prezydenture

Data: 2009-06-26 10:02:07
Autor: Vic
Podwyzka podatkow a szanse Tuska na prezydenture
"Drogą donikąd byłoby, gdyby minister finansów zrezygnował z podjęcia takiej decyzji ze względu na taki sondaż" - odpowiada wicemarszałek Sejmu Stefan Niesiołowski. Również wiceszef klubu parlamentarnego PO Grzegorz Dolniak przekonuje, że Tusk nie ugnie się pod wpływem opinii publicznej. "Decyzje o podwyższeniu podatków nie podnoszą słupków poparcia, ale premier Tusk ma odwagę mówić o niepopularnych sprawach" - mówi Dolniak. A czy nie obawia się, że ewentualna podwyżka podatków zamknie Tuskowi drzwi do Pałacu Prezydenckiego? "Ten premier i ten rząd mają pomysł, jak w miarę suchą stopą przejść przez morze kryzysu. Dopiero po wykonaniu tego dzieła okaże się, jak je ocenią Polacy" - odpowiada Dolniak."

http://www.dziennik.pl/polityka/article405384/Albo_wyzsze_podatki_albo_prezydent_Tusk.html

A kto by chcial glosowac na liberala, ktory recepte na potencjalny kryzys widzi w podwyzszeniu podatkow?
To tak jakby glosowac na socjaliste, ktory zapowiada likwidacje zasilkow dla bezrobotnych; względnie nacjonaliste, ktory zapowiada otwarcie granic dla wszelkich emigrantow, zwlaszcza obcych kulturowo :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-26 11:35:36
Autor: awe
Podwyzka podatkow a szanse Tuska na prezydenture
Jaka tam odwaga. On juz tak spierdolil gospodarke ze nie ma innego wyjscia. Tusk stoi pod sciana. Czekam az zaczna wam zabierac z emerytur. Na razie idzie wszystko wg mojego scenariusza. By zylo sie lepiej
awe

Data: 2009-06-29 08:25:32
Autor: Vic
awe wrote:
Jaka tam odwaga. On juz tak spierdolil gospodarke ze nie ma innego wyjscia.

Awe, ja doskonale wiem jaki jest pomysl waszej partii na kryzys... Obaj wiemy tez, ze to smieszne - powtarzanie do znudzenia tej bzdury o Tusku rozwalajacym gospodarke :)
Daruj sobie wiec lub napisz liste: jakie dzialania rzadu Tuska doprowadzily do kryzysu (ktorego zreszta w Polsce nie ma - studiowales ekonomie, to wiesz czym roznia sie kryzys, recesja i spowolnienie gosp.).

(Oczywiscie nie spodziewam sie, ze taka liste napiszesz, juz raz - gdy wychwalales pod niebiosa gospodarczy geniusz rzadu PiS - prosilem cie, zebys wypisal jakie konkretnie dzialania rzadu PiS wplynely na swietny stan gospodarki. I sie nie doczekalem. Co mnie zreszta nie dziwi :) Sam bym takiej listy nie potrafil ulozyc :)

Czekam az zaczna wam zabierac z emerytur.

No to musisz jeszcze kilkadziesiat lat zaczekac (przynajmniej jesli o mnie chodzi).

Na razie idzie wszystko wg mojego scenariusza.

Ciiiiiiii. Nie tak glosno! Jak sie dowiedza, ze to ty wymysliles swiatowy kryzys ;) to cie powiesza za jaja...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-26 11:38:37
Autor: jadrys
Vic pisze:
[...]

No to co ma Tusk Twoim zdaniem zrobić? Zadłużać nadal państwo? Gdybyś był na miejscu Tuska - co byś zrobił??

Data: 2009-06-26 11:42:02
Autor: matador
jadrys pisze:

No to co ma Tusk Twoim zdaniem zrobić? Zadłużać nadal państwo? Gdybyś był na miejscu Tuska - co byś zrobił??

Nie przesadzaj, przecież Tusk realizuje swój wyborczy program.
Druga Irlandia ante portas!!!

matador.

P.S. Czekamy jeszcze na Euro w 2012 roku (walutę).

Data: 2009-06-26 13:11:07
Autor: jadrys
matador pisze:
jadrys pisze:

[...]

Tak na dobrą sprawę to któż to wie jaki był ten jego program wyborczy? Bo chyba nie te wypowiadane ustnie czcze obietnice? Z pewnością jego rzeczywisty program jest gdzieś zapisany. Tylko czy on ujrzy kiedykolwiek światło dzienne?

Data: 2009-06-27 21:15:24
Autor: konserwator
Podwyzka podatkow a szanse Tuska na prezydenture

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy pisz, e skonno rodowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasa"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Moj ulubiony posel PO http://www.dziennik.pl/files/archive/00216/Cezary_Atama_czuk_216047g.jpg
Uytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisa w wiadomoci news:h22ace$vod$1news.onet.pl...
matador pisze:
jadrys pisze:

No to co ma Tusk Twoim zdaniem zrobi? Zadua nadal pastwo? Gdyby by na miejscu Tuska - co by zrobi??

Nie przesadzaj, przecie Tusk realizuje swj wyborczy program.
Druga Irlandia ante portas!!!

matador.

P.S. Czekamy jeszcze na Euro w 2012 roku (walut).

Tak na dobr spraw to kt to wie jaki by ten jego program wyborczy? Bo chyba nie te wypowiadane ustnie czcze obietnice? Z pewnoci jego rzeczywisty program jest gdzie zapisany. Tylko czy on ujrzy kiedykolwiek wiato dzienne?

pewnie gdzies jest zapisany... mam nadzieje....

Data: 2009-06-26 11:49:59
Autor: cytryna
> [...]

No to co ma Tusk Twoim zdaniem zrobić? Zadłużać nadal państwo? Gdybyś był na miejscu Tuska - co byś zrobił??

Niech zrobi w majtki, zamknie si w szafie, a szaf niech wywioz taczkami na smietnik. Jakby nie kombinowa taki fina prezydenckiej chcicy Furera jest nieunikniony.

Data: 2009-06-26 12:04:35
Autor: matador
cytryna pisze:

A kto by chcial glosowac na liberala, ktory recepte na potencjalny kryzys widzi w podwyzszeniu podatkow?
To tak jakby glosowac na socjaliste, ktory zapowiada likwidacje zasilkow dla bezrobotnych; wzgl�dnie nacjonaliste, ktory zapowiada otwarcie granic dla wszelkich emigrantow, zwlaszcza obcych kulturowo :)

No to co ma Tusk Twoim zdaniem zrobi�? Zad�uşa� nadal pa�stwo? Gdyby� by� na miejscu Tuska - co by� zrobi�??

Niech zrobi w majtki, zamknie się w szafie, a szafę niech wywiozą taczkami na smietnik. Jakby nie kombinować taki finał prezydenckiej chcicy Furera jest nieunikniony.

Zapomniałeś dodać, że szafę trzeba komisyjnie zaplombować. Na drzwiczkach umieścić ostrzeżenie, by nie otwierać przed 2050 rokiem.

matador.

Data: 2009-06-26 13:15:29
Autor: jadrys
cytryna pisze:
[...]

Jesteś wielkim optymistą. Ja osobiście sądzę że ten pan będzie jeszcze długo dawał się nam i Polsce we znaki..

Data: 2009-06-26 13:10:02
Autor: awe
Podwyzka podatkow a szanse Tuska na prezydenture
Jak to co donek powinien zrobic, podac sie z calym rzadem do dymisji
awe

Data: 2009-06-27 21:14:27
Autor: konserwator
[...]

Uytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisa w wiadomoci news:h224uo$chj$1news.onet.pl...
Vic pisze:
"Drog donikd byoby, gdyby minister finansw zrezygnowa z podjcia takiej decyzji ze wzgldu na taki sonda" - odpowiada wicemarszaek Sejmu Stefan Niesioowski. Rwnie wiceszef klubu parlamentarnego PO Grzegorz Dolniak przekonuje, e Tusk nie ugnie si pod wpywem opinii publicznej. "Decyzje o podwyszeniu podatkw nie podnosz supkw poparcia, ale premier Tusk ma odwag mwi o niepopularnych sprawach" - mwi Dolniak. A czy nie obawia si, e ewentualna podwyka podatkw zamknie Tuskowi drzwi do Paacu Prezydenckiego? "Ten premier i ten rzd maj pomys, jak w miar such stop przej przez morze kryzysu. Dopiero po wykonaniu tego dziea okae si, jak je oceni Polacy" - odpowiada Dolniak."

[...]

niech sie Olejniczaka zapyta skoro nie wie co robic.
Ten przynajmniej nie zadluzy Polakow...

Data: 2009-06-27 22:26:00
Autor: jadrys
Podwyzka podatkow a szanse Tuska na prezydenture
konserwator pisze:

To te 180 mld. z. dugu skd sie wzio? To raczej nie "zasuga" Tuska.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-06-29 08:37:40
Autor: Vic
jadrys wrote:
No to co ma Tusk Twoim zdaniem zrobić? Zadłużać nadal państwo? Gdybyś był na miejscu Tuska - co byś zrobił??

To takie proste. A co robisz, gdy pewnego miesiaca z jakichs tam powodow masz duzo nizsze wplywy do domowego budzetu?
Zakladamy, ze masz awersje do zadluzania sie (albo juz nikt ci nie chce dac kredytu).

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-29 12:52:23
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

To co? Ograniczasz wydatki? Chorej babce nie kupujesz leków?  Czy raczej wysyłasz dzieciaki bez śniadania do szkoły?

Data: 2009-06-29 13:09:11
Autor: Vic
jadrys wrote:
To co? Ograniczasz wydatki? Chorej babce nie kupujesz leków?  Czy raczej wysyłasz dzieciaki bez śniadania do szkoły?

Sprzedaje samochod, kupuje tanszy
Gdzie moge jade rowerem
Nie jade na wakacje
Kupuje tansze produkty "z dolnej polki"
Nie ide do kina
Nie ide na basen
Rezygnuje z wypadu na piwo z kumplami
itp. itd.

Problem polega na tym wlasnie, ze ktos probuje wmawiac, ze pozostalo juz tylko nie kupic babce lekow i nie dac dzieciom sniadania. A tymczasem ograniczanie wydatkow nawet sie nie rozpoczelo.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-29 15:40:37
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

No bo tak właśnie jest - głównymi beneficjentami jest służba zdrowia i emeryci/renciści. I gdyby miało chodzić o jakieś poważniejsze oszczędności  to uderzyło by to przede wszystkim  w nich.

Data: 2009-06-30 09:36:29
Autor: Vic
jadrys wrote:
No bo tak właśnie jest - głównymi beneficjentami jest służba zdrowia i emeryci/renciści. I gdyby miało chodzić o jakieś poważniejsze oszczędności  to uderzyło by to przede wszystkim  w nich.

Gowno prawda.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-30 10:49:00
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Może i gów..ana, ale prawda.. :-D

Data: 2009-06-30 11:46:15
Autor: Vic
Podwyzka podatkow a szanse Tuska na prezydenture
jadrys wrote:
Może i gów..ana, ale prawda.. :-D

Odchody byka, jak mawiaja nasi przyjaciele

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-30 15:46:29
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
Może i gów..ana, ale prawda.. :-D

Odchody byka, jak mawiaja nasi przyjaciele

Wasi? Czyli kto?

Data: 2009-07-01 09:49:51
Autor: Vic
Podwyzka podatkow a szanse Tuska na prezydenture
jadrys wrote:
Wasi? Czyli kto?

Nasi kumple zza oceanu :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-07-01 16:03:10
Autor: jadrys
Podwyzka podatkow a szanse Tuska na prezydenture
Vic pisze:
jadrys wrote:
Wasi? Czyli kto?

Nasi kumple zza oceanu :)

Masz "zabójczych" kumpli.. powiedziałbym  morderczych..

Data: 2009-06-27 21:12:41
Autor: konserwator

Uytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomoci news:h21vud$3t8$1mx1.internetia.pl...
[...]

tusk to liberal?
ty chyba Kaweckiego glupot sie naczytales...
przeciez to neokomuch!

Data: 2009-06-29 08:35:13
Autor: Vic
Podwyzka podatkow a szanse Tuska na prezydenture
Wciaz nie mozna cie cytowac! Zrob cos z tym wreszcie, tyle osob cie prosilo...

Tusk sam siebie okresla jako liberala. Ze daleko mu do liberala to wiem. A ze neokomuch, tez wielokrotnie pisalem, tyle ze nie uzywalem slowa 'neokomuch'.
Wszyscy oni maja mozgi przezarte przez PRL. Tusk liberal - hahahahaha! Kaczynski konswerwatysta - hahahahaha! Napierdalski socjaldemokrata - hahahahaha!
Od prawdziwych liberalow, konserwatystow, socjaldemokratow dzieli ich dystans wiekszy niz FSO od Volkswagena.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Podwyzka podatkow a szanse Tuska na prezydenture