Podwyzka podatkow a szanse Tuska na prezydenture

Data: 2009-06-26 11:35:36
Autor: awe
Podwyzka podatkow a szanse Tuska na prezydenture
Jaka tam odwaga. On juz tak spierdolil gospodarke ze nie ma innego wyjscia. Tusk stoi pod sciana. Czekam az zaczna wam zabierac z emerytur. Na razie idzie wszystko wg mojego scenariusza. By zylo sie lepiej
awe

Data: 2009-06-29 08:25:32
Autor: Vic
awe wrote:
Jaka tam odwaga. On juz tak spierdolil gospodarke ze nie ma innego wyjscia.

Awe, ja doskonale wiem jaki jest pomysl waszej partii na kryzys... Obaj wiemy tez, ze to smieszne - powtarzanie do znudzenia tej bzdury o Tusku rozwalajacym gospodarke :)
Daruj sobie wiec lub napisz liste: jakie dzialania rzadu Tuska doprowadzily do kryzysu (ktorego zreszta w Polsce nie ma - studiowales ekonomie, to wiesz czym roznia sie kryzys, recesja i spowolnienie gosp.).

(Oczywiscie nie spodziewam sie, ze taka liste napiszesz, juz raz - gdy wychwalales pod niebiosa gospodarczy geniusz rzadu PiS - prosilem cie, zebys wypisal jakie konkretnie dzialania rzadu PiS wplynely na swietny stan gospodarki. I sie nie doczekalem. Co mnie zreszta nie dziwi :) Sam bym takiej listy nie potrafil ulozyc :)

Czekam az zaczna wam zabierac z emerytur.

No to musisz jeszcze kilkadziesiat lat zaczekac (przynajmniej jesli o mnie chodzi).

Na razie idzie wszystko wg mojego scenariusza.

Ciiiiiiii. Nie tak glosno! Jak sie dowiedza, ze to ty wymysliles swiatowy kryzys ;) to cie powiesza za jaja...

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Podwyzka podatkow a szanse Tuska na prezydenture