Podwyzka podatkow a szanse Tuska na prezydenture

Data: 2009-06-26 11:38:37
Autor: jadrys
Podwyzka podatkow a szanse Tuska na prezydenture
Vic pisze:
"Drog膮 donik膮d by艂oby, gdyby minister finans贸w zrezygnowa艂 z podj臋cia takiej decyzji ze wzgl臋du na taki sonda偶" - odpowiada wicemarsza艂ek Sejmu Stefan Niesio艂owski. R贸wnie偶 wiceszef klubu parlamentarnego PO Grzegorz Dolniak przekonuje, 偶e Tusk nie ugnie si臋 pod wp艂ywem opinii publicznej. "Decyzje o podwy偶szeniu podatk贸w nie podnosz膮 s艂upk贸w poparcia, ale premier Tusk ma odwag臋 m贸wi膰 o niepopularnych sprawach" - m贸wi Dolniak. A czy nie obawia si臋, 偶e ewentualna podwy偶ka podatk贸w zamknie Tuskowi drzwi do Pa艂acu Prezydenckiego? "Ten premier i ten rz膮d maj膮 pomys艂, jak w miar臋 such膮 stop膮 przej艣膰 przez morze kryzysu. Dopiero po wykonaniu tego dzie艂a oka偶e si臋, jak je oceni膮 Polacy" - odpowiada Dolniak."

http://www.dziennik.pl/polityka/article405384/Albo_wyzsze_podatki_albo_prezydent_Tusk.html A kto by chcial glosowac na liberala, ktory recepte na potencjalny kryzys widzi w podwyzszeniu podatkow?
To tak jakby glosowac na socjaliste, ktory zapowiada likwidacje zasilkow dla bezrobotnych; wzgl臋dnie nacjonaliste, ktory zapowiada otwarcie granic dla wszelkich emigrantow, zwlaszcza obcych kulturowo :)

No to co ma Tusk Twoim zdaniem zrobi膰? Zad艂u偶a膰 nadal pa艅stwo? Gdyby艣 by艂 na miejscu Tuska - co by艣 zrobi艂??

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-06-26 11:42:02
Autor: matador
jadrys pisze:

No to co ma Tusk Twoim zdaniem zrobi膰? Zad艂u偶a膰 nadal pa艅stwo? Gdyby艣 by艂 na miejscu Tuska - co by艣 zrobi艂??

Nie przesadzaj, przecie偶 Tusk realizuje sw贸j wyborczy program.
Druga Irlandia ante portas!!!

matador.

P.S. Czekamy jeszcze na Euro w 2012 roku (walut臋).

Data: 2009-06-26 13:11:07
Autor: jadrys
matador pisze:
jadrys pisze:

[...]

Tak na dobr膮 spraw臋 to kt贸偶 to wie jaki by艂 ten jego program wyborczy? Bo chyba nie te wypowiadane ustnie czcze obietnice? Z pewno艣ci膮 jego rzeczywisty program jest gdzie艣 zapisany. Tylko czy on ujrzy kiedykolwiek 艣wiat艂o dzienne?

Data: 2009-06-27 21:15:24
Autor: konserwator
Podwyzka podatkow a szanse Tuska na prezydenture

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy pisz, 縠 sk硂nno舵 秗odowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygas砤"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html
Moj ulubiony posel PO http://www.dziennik.pl/files/archive/00216/Cezary_Atama_czuk_216047g.jpg
U縴tkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisa w wiadomo禼i news:h22ace$vod$1news.onet.pl...
matador pisze:
jadrys pisze:

No to co ma Tusk Twoim zdaniem zrobi? Zad硊縜 nadal pa駍two? Gdyby by na miejscu Tuska - co by zrobi??

Nie przesadzaj, przecie Tusk realizuje sw骿 wyborczy program.
Druga Irlandia ante portas!!!

matador.

P.S. Czekamy jeszcze na Euro w 2012 roku (walut).

Tak na dobr spraw to kt罂 to wie jaki by ten jego program wyborczy? Bo chyba nie te wypowiadane ustnie czcze obietnice? Z pewno禼i jego rzeczywisty program jest gdzie zapisany. Tylko czy on ujrzy kiedykolwiek 秝iat硂 dzienne?

pewnie gdzies jest zapisany... mam nadzieje....

Data: 2009-06-26 11:49:59
Autor: cytryna
> [...]

No to co ma Tusk Twoim zdaniem zrobi膰? Zad艂u偶a膰 nadal pa艅stwo? Gdyby艣 by艂 na miejscu Tuska - co by艣 zrobi艂??

Niech zrobi w majtki, zamknie si w szafie, a szaf niech wywioz taczkami na smietnik. Jakby nie kombinowa taki fina prezydenckiej chcicy Furera jest nieunikniony.

Data: 2009-06-26 12:04:35
Autor: matador
cytryna pisze:

A kto by chcial glosowac na liberala, ktory recepte na potencjalny kryzys widzi w podwyzszeniu podatkow?
To tak jakby glosowac na socjaliste, ktory zapowiada likwidacje zasilkow dla bezrobotnych; wzgl脛锟絛nie nacjonaliste, ktory zapowiada otwarcie granic dla wszelkich emigrantow, zwlaszcza obcych kulturowo :)

No to co ma Tusk Twoim zdaniem zrobi脛锟? Zad墓锟絬墓藕a脛锟 nadal pa墓锟絪two? Gdyby墓锟 by墓锟 na miejscu Tuska - co by墓锟 zrobi墓锟??

Niech zrobi w majtki, zamknie si臋 w szafie, a szaf臋 niech wywioz膮 taczkami na smietnik. Jakby nie kombinowa膰 taki fina艂 prezydenckiej chcicy Furera jest nieunikniony.

Zapomnia艂e艣 doda膰, 偶e szaf臋 trzeba komisyjnie zaplombowa膰. Na drzwiczkach umie艣ci膰 ostrze偶enie, by nie otwiera膰 przed 2050 rokiem.

matador.

Data: 2009-06-26 13:15:29
Autor: jadrys
cytryna pisze:
[...]

Jeste艣 wielkim optymist膮. Ja osobi艣cie s膮dz臋 偶e ten pan b臋dzie jeszcze d艂ugo dawa艂 si臋 nam i Polsce we znaki..

Data: 2009-06-26 13:10:02
Autor: awe
Podwyzka podatkow a szanse Tuska na prezydenture
Jak to co donek powinien zrobic, podac sie z calym rzadem do dymisji
awe

Data: 2009-06-27 21:14:27
Autor: konserwator
[...]

U縴tkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisa w wiadomo禼i news:h224uo$chj$1news.onet.pl...
Vic pisze:
"Drog donik眃 by硂by, gdyby minister finans體 zrezygnowa z podj阠ia takiej decyzji ze wzgl阣u na taki sonda" - odpowiada wicemarsza砮k Sejmu Stefan Niesio硂wski. R體nie wiceszef klubu parlamentarnego PO Grzegorz Dolniak przekonuje, 縠 Tusk nie ugnie si pod wp硑wem opinii publicznej. "Decyzje o podwy縮zeniu podatk體 nie podnosz s硊pk體 poparcia, ale premier Tusk ma odwag m體i o niepopularnych sprawach" - m體i Dolniak. A czy nie obawia si, 縠 ewentualna podwy縦a podatk體 zamknie Tuskowi drzwi do Pa砤cu Prezydenckiego? "Ten premier i ten rz眃 maj pomys, jak w miar such stop przej舵 przez morze kryzysu. Dopiero po wykonaniu tego dzie砤 oka縠 si, jak je oceni Polacy" - odpowiada Dolniak."

http://www.dziennik.pl/polityka/article405384/Albo_wyzsze_podatki_albo_prezydent_Tusk.html

A kto by chcial glosowac na liberala, ktory recepte na potencjalny kryzys widzi w podwyzszeniu podatkow?
To tak jakby glosowac na socjaliste, ktory zapowiada likwidacje zasilkow dla bezrobotnych; wzgl阣nie nacjonaliste, ktory zapowiada otwarcie granic dla wszelkich emigrantow, zwlaszcza obcych kulturowo :)

No to co ma Tusk Twoim zdaniem zrobi? Zad硊縜 nadal pa駍two? Gdyby by na miejscu Tuska - co by zrobi??

niech sie Olejniczaka zapyta skoro nie wie co robic.
Ten przynajmniej nie zadluzy Polakow...

Data: 2009-06-27 22:26:00
Autor: jadrys
Podwyzka podatkow a szanse Tuska na prezydenture
konserwator pisze:

To te 180 mld. z. d硊gu sk眃 sie wzi瓿o? To raczej nie "zas硊ga" Tuska.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt髍 nale縴 walczy..
Instaluj眂 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2009-06-29 08:37:40
Autor: Vic
jadrys wrote:
No to co ma Tusk Twoim zdaniem zrobi膰? Zad艂u偶a膰 nadal pa艅stwo? Gdyby艣 by艂 na miejscu Tuska - co by艣 zrobi艂??

To takie proste. A co robisz, gdy pewnego miesiaca z jakichs tam powodow masz duzo nizsze wplywy do domowego budzetu?
Zakladamy, ze masz awersje do zadluzania sie (albo juz nikt ci nie chce dac kredytu).

--
Vic

校 袩芯谢褟泻邪 懈 锌褉懈泻邪蟹 褉邪褋褋泻邪蟹 ;)

Data: 2009-06-29 12:52:23
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

To co? Ograniczasz wydatki? Chorej babce nie kupujesz lek贸w?  Czy raczej wysy艂asz dzieciaki bez 艣niadania do szko艂y?

Data: 2009-06-29 13:09:11
Autor: Vic
jadrys wrote:
To co? Ograniczasz wydatki? Chorej babce nie kupujesz lek贸w?  Czy raczej wysy艂asz dzieciaki bez 艣niadania do szko艂y?

Sprzedaje samochod, kupuje tanszy
Gdzie moge jade rowerem
Nie jade na wakacje
Kupuje tansze produkty "z dolnej polki"
Nie ide do kina
Nie ide na basen
Rezygnuje z wypadu na piwo z kumplami
itp. itd.

Problem polega na tym wlasnie, ze ktos probuje wmawiac, ze pozostalo juz tylko nie kupic babce lekow i nie dac dzieciom sniadania. A tymczasem ograniczanie wydatkow nawet sie nie rozpoczelo.

--
Vic

校 袩芯谢褟泻邪 懈 锌褉懈泻邪蟹 褉邪褋褋泻邪蟹 ;)

Data: 2009-06-29 15:40:37
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

No bo tak w艂a艣nie jest - g艂贸wnymi beneficjentami jest s艂u偶ba zdrowia i emeryci/renci艣ci. I gdyby mia艂o chodzi膰 o jakie艣 powa偶niejsze oszcz臋dno艣ci  to uderzy艂o by to przede wszystkim  w nich.

Data: 2009-06-30 09:36:29
Autor: Vic
jadrys wrote:
No bo tak w艂a艣nie jest - g艂贸wnymi beneficjentami jest s艂u偶ba zdrowia i emeryci/renci艣ci. I gdyby mia艂o chodzi膰 o jakie艣 powa偶niejsze oszcz臋dno艣ci  to uderzy艂o by to przede wszystkim  w nich.

Gowno prawda.

--
Vic

校 袩芯谢褟泻邪 懈 锌褉懈泻邪蟹 褉邪褋褋泻邪蟹 ;)

Data: 2009-06-30 10:49:00
Autor: jadrys
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Mo偶e i g贸w..ana, ale prawda.. :-D

Data: 2009-06-30 11:46:15
Autor: Vic
Podwyzka podatkow a szanse Tuska na prezydenture
jadrys wrote:
Mo偶e i g贸w..ana, ale prawda.. :-D

Odchody byka, jak mawiaja nasi przyjaciele

--
Vic

校 袩芯谢褟泻邪 懈 锌褉懈泻邪蟹 褉邪褋褋泻邪蟹 ;)

Data: 2009-07-01 09:49:51
Autor: Vic
Podwyzka podatkow a szanse Tuska na prezydenture
jadrys wrote:
Wasi? Czyli kto?

Nasi kumple zza oceanu :)

--
Vic

校 袩芯谢褟泻邪 懈 锌褉懈泻邪蟹 褉邪褋褋泻邪蟹 ;)

Data: 2009-07-01 16:03:10
Autor: jadrys
Podwyzka podatkow a szanse Tuska na prezydenture
Vic pisze:
jadrys wrote:
Wasi? Czyli kto?

Nasi kumple zza oceanu :)

Masz "zab贸jczych" kumpli.. powiedzia艂bym  morderczych..