Podwy¿ka w UPC - jak unikn±æ

Data: 2012-08-08 14:09:34
Autor: Robert_J
Podwy¿ka w UPC - jak unikn±æ
Witam.
W lipcu UPC zrobi³o moim rodzicom podwy¿kê o 10 z³, wiêc zadzwoni³em do BOK. Mi³a pani powiedzia³a, ¿e wcze¶niej by³y wysy³ane mailem i listownie informacje o podwy¿ce, a jak kto¶ siê nie zgadza to mo¿e wypowiedzieæ umowê. Brak odpowiedzi, do bodaj¿e 30 czerwca, uznawali jako zgodê :-). Ale okaza³o siê, ¿e UPC "w wyj±tkowych przypadkach" uznaje reklamacje klientów, którzy dzwoni± ¿eby zakwestionowaæ podwy¿kê. Zosta³em przekierowany do dzia³u wypowiedzeñ (chyba) i w kilka minut podwy¿ka zosta³a wycofana. Do koñca trwania umowy rodzicê bêd± p³acili po staremu, czyli 96 z³ :-).
Piszê o tym dlatego, ¿e to kolejna chytra zagrywka du¿ego operatora. Robimy cich± podwy¿kê, tym którzy zaprotestuj± obni¿ymy do starej ceny, a pozosta³e frajerstwo bêdzie p³aci³o :-). Jak kto¶ dosta³ takie pismo, nie zareagowa³ na nie i teraz od lipca p³aci wiêcej, sugerujê zadzowniæ do UPC. Od razu za³atwi powrót do starej ceny.
Jeszcze zanim przekierowano mnie do dzia³u wypowiedzeñ pani proponowa³a mi podpisanie nowej, bardzo atrakcyjnej umowy promocyjnej, w której trzeba by³oby p³aciæ... 115 z³ ;-). Nic tañszego w UPC (TV + net) ju¿ nie ma...

Robert J

Podwy¿ka w UPC - jak unikn±æ