Podwyżka w mBanku - od 120 do 511%

Data: 2012-05-16 21:15:32
Autor: gral
Podwyżka w mBanku - od 120 do 511%
Pamiętamy jak to jakiś czas temu opłata za udzielenie/odnowienie kredytu w rachunku podskoczyła w mbanku z 1 do 1,8%, minimum 25 zł.

A teraz:
- minimum zmienia się na 55 zł (wzrost o 120%)
- dotyczy to również odnowienia (dotychczas 1,8% bez minimum)

Mając minimalny dozwolony limit 500 zł zapłacimy jedynie... 11% prowizji, czyli wzrost o 511% (55 zł zamiast 9)

http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1204,zmiana-taryfy-prowizji-i-oplat-mbanku.html

Ewakuuj się, kto może!

Data: 2012-05-16 21:41:30
Autor: Pan Sowa
Podwyżka w mBanku - od 120 do 511%
W dniu 2012-05-16 21:15, gral pisze:
Ewakuuj się, kto może!

W sumie to zaczyna być śmieszne. Bank bez oddziałów i placówek, z wybitnie średnią ofertą (kilka produktów fajnych inne tragiczne) zaczyna być droższy niż większość banków "marmurowych" (teraz to raczej plastikowych).

Mr. Owl.

Data: 2012-05-16 21:44:38
Autor: gral
Pan Sowa napisał(a):
[...]

Ano. Nadaje się zupełnie do niczego. Może do przelewania drobnych sum online między kolegami. W sumie to trzymam z przyzwyczajenia :)

Data: 2012-05-16 22:06:49
Autor: osa
W dniu 2012-05-16 21:44, gral pisze:
Ano. Nadaje się zupełnie do niczego. Może do przelewania drobnych sum
online między kolegami. W sumie to trzymam z przyzwyczajenia :)

Dokładnie :) staram się nie trzymać tam więcej niż 50zł ;)

Data: 2012-05-16 20:16:37
Autor: Konfabulator
osa <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał(a):
Dokładnie :) staram się nie trzymać tam więcej niż 50zł ;)

A też tak macie, że jak tylko przelejecie na jakiekolwiek konto w mBanku
jakąkolwiek kwotę, np. 10 groszy, to od razu pojawiają się Wam oferty dla
ciebie na setki tysięcy złotych? Bo mnie to bawi za każdym razem.

Data: 2012-05-16 22:41:45
Autor: osa
W dniu 2012-05-16 22:16, Konfabulator pisze:
[...]

Mamy, takie same oferty i takie same odczucia ;) Widać wg mbanku klient który ma OdC na 100k na każdy z produktów kredytowych to klient dopieszczony, który nie odejdzie do konkurencji ;)

Data: 2012-05-16 13:58:10
Autor: Independent
Podwyżka w mBanku - od 120 do 511%
Moze bysmy tak przestali wylewac zale na forum, a w zamina tego... np. w ciagu doby,  wycofali z 500 mln swoich depozytow ?  Co Wy na to ? ...

Data: 2012-05-16 23:20:29
Autor: gral
PodwyĹźka w mBanku - od 120 do 511%
Independent napisał(a):
Moze bysmy tak przestali wylewac zale na forum, a w zamina tego... np. w ciagu doby,  wycofali z 500 mln swoich depozytow ?  Co Wy na to ? ...

ale kto ma depozyty w mbanku? trzeba by raczej zamknac kredyty w rachunku na 500 mln :)

Data: 2012-05-16 22:20:23
Autor: marfi
Użytkownik "osa" <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał w wiadomości news:jp11ck$1sr$1inews.gazeta.pl...
Dokładnie :) staram się nie trzymać tam więcej niż 50zł ;)

  50 zł??
  Nasrałaś sobie "osa" sama do głowy czy jakiś pasożyt z TVP ci nasrał?

--
marfi

Data: 2012-05-17 13:11:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Podwyżka w mBanku - od 120 do 511%

"osa" jp11ck$1sr$1@inews.gazeta.pl

Dokładnie :) staram się nie trzymać tam więcej niż 50zł ;)

Mnie to potrzebne do lania podatków i ZUSów oraz do telefonii oraz
do wpłacania makulatury wykastrowaną debetówką. Telefon mogę
przenieść do Playa, konto firmowe też chyba mogę gdzieś przenieść.

Co do kastrowanej debetówki -- bez tego też dałoby się jakoś żyć.

Kredytówkę zamknąłem.

Data: 2012-05-17 08:38:38
Autor: Łukasz
[...]

Ufff.. dobrze, że zrezygnowałem w kwietniu z kredytu w koncie w tym
zacnym banku "bez opłat". ;-)))

Może obstawimy kiedy pojawi się opłata za eKonto, albo wprowadzą
minimalne wpływy dające darmowość?

--
L.

Data: 2012-05-17 04:58:17
Autor: krzysztofsf
On 17 Maj, 08:38, Łukasz <sq2dyl@g_a.z.e_t.a.pl> wrote:
> [...]

zacnym banku "bez opłat". ;-)))

Może obstawimy kiedy pojawi się opłata za eKonto, albo wprowadzą

Zamowilem i dostalem kredyt odnawialny bez prowizji - taki jeden
tysiac na wszelki wypadek.

Zanim dotarly do mnie dokumenty (10 dni stal na tym ststusie)
zapoznalem sie z nowa TOiP i zamknalem wniosek na infolinii.

poszly juz kolejno karta debetowa, kredytowa, niedoszly kredyt
odnawialny...

Data: 2012-05-17 16:23:15
Autor: MarekZ
Użytkownik "krzysztofsf"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:18b54296-233e-4a3a-aa3f-99bc2cba2f20@p27g2000vbl.googlegroups.com...

Zanim dotarly do mnie dokumenty (10 dni stal na tym ststusie)
zapoznalem sie z nowa TOiP i zamknalem wniosek na infolinii.

Nie sądziłem, że przyjdzie mi zamknąć kredyt odnawialny w mBanku w tym dziesięcioleciu, a jednak.

Jeżeli chodzi o oprocentowanie był prawie że najtańszy ze wszystkich jakie miałem (12,45%). Ale od 11 czerwca oprocentowanie ma wynosić 15,60%, co już atrakcyjne w żaden sposób nie jest. Na jakieś specjalne oferty się nie zanosi w tej chwili, no to trzeba będzie wyzerować saldo, a w odpowiednim terminie zamknąć.

Przy okazji, Millennium podniosło prowizję za przelew z karty do 3% (z 1%) oraz oprocentowanie do 11,9% (z 9,9%). Czyżby ogólne przykręcanie śrubki się rozpoczynało?

Data: 2012-05-17 13:20:41
Autor: szczurwa
On 17 Maj, 16:23, "MarekZ" <mar...@irc.pl> wrote:

Przy okazji, Millennium podniosło prowizję za przelew z karty do 3% (z 1%)
oraz oprocentowanie do 11,9% (z 9,9%). Czyżby ogólne przykręcanie śrubki się
rozpoczynało?

Szczerze mówiąc, z ostatnich zmian ta właśnie najbardziej popsuła mi
humor...

Data: 2012-05-17 16:34:33
Autor: Joossef
PodwyĹźka w mBanku - od 120 do 511%
W dniu 17.05.2012 o 16:23 MarekZ <marekz@irc.pl> pisze:

UĹźytkownik "krzysztofsf"  napisał w wiadomości grup  dyskusyjnych:18b54296-233e-4a3a-aa3f-99bc2cba2f20@p27g2000vbl.googlegroups.com...

Nie sądziłem, Ĺźe przyjdzie mi zamknąć kredyt odnawialny w mBanku w tym  dziesięcioleciu, a jednak.

RĂłwnieĹź tak myślałem. A dziwnym trafem odebrałem dziś telefon z banku, z  ktĂłrego dawno temu przeniosłem kredyt odnawialny do mbąka, z propozycją  powrotu. Bez prowizji, oprocentowanie przez pierwszy rok 11 z kawałkiem %.  Formalności załatwiają sami. No to sru... KredytĂłwka zamknięta, kredyt w  rachunku przenoszę no i krzyĹź na drogę.

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2012-05-18 00:17:28
Autor: pawlak
Dnia Thu, 17 May 2012 16:23:15 +0200, MarekZ napisał(a):

[...]

Jeżeli miałeś 12,45% to będzie 12,70%, taką przynajmniej do mnie informację
mailem dziś wysłali.

pawlak

Data: 2012-05-18 08:18:56
Autor: MarekZ
Użytkownik "pawlak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1x2a9mzftu78c$.1fa1omti2up4o$.dlg@40tude.net...

Jeżeli miałeś 12,45% to będzie 12,70%, taką przynajmniej do mnie informację
mailem dziś wysłali.

U mnie na to niestety nie wygląda:

http://www.mbank.pl/download/pdf/PDF3B.pdf

Data: 2012-05-18 08:22:06
Autor: MarekZ
[...]

Tzn. zdaję sobie sprawę, że istnieje także ten link:

http://www.mbank.pl/download/pdf/PDF3C.pdf

Ale akurat do mnie przysłali ten z B a nie z C. :)

Data: 2012-05-18 17:59:07
Autor: Krzysiek
MarekZ pisze:
Tzn. zdaję sobie sprawę, że istnieje także ten link:

http://www.mbank.pl/download/pdf/PDF3C.pdf

Ale akurat do mnie przysłali ten z B a nie z C. :)

oraz ten:
http://www.mbank.pl/download/pdf/PDF3i4.pdf :)

Data: 2012-05-18 19:22:22
Autor: MarekZ
Użytkownik "Krzysiek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fb671c8$1@news.home.net.pl...

oraz ten:
http://www.mbank.pl/download/pdf/PDF3i4.pdf :)

Świetnie się składa, że akurat pod koniec czerwca miałbym pobranie opłaty rocznej. Dziś złożyłem dyspozycję zmiany oferty oprocentowania na 12,70%. bank ma się ustosunkować w ciągu max 14 dni. Mnie się nie spieszy.

Data: 2012-05-21 16:41:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Podwyżka w mBanku - od 120 do 511%

"krzysztofsf" 18b54296-233e-4a3a-aa3f-99bc2cba2f20@p27g2000vbl.googlegroups.com

[...]

Gdy to czytam, przybył SMS z wieścią taką:

   mBank: Podnies limit swojej karty kredytowej i ciesz sie
   wiosennymi zakupami z rabatami nawet 50%. Zaloguj sie
   i sprawdz Oferte dla Ciebie lub zadzwon 426300800

A kartę tę zamknąłem miesiąc temu, po czym jeszcze zastrzegłem dla
pewności, gdyż mBank zwlekał z przysłaniem potwierdzenia złozenia
zlecenia zamknięcia tejże karty.

  AXP 063827412 <-- wypowiedzenie karty kredytowej
  42 6 300 800 dzwoniłem dnia 21 kwietnia około godziny 18:25
  Zastrzegłem 22 kwietnia około godziny 01:20

W ,,systemie'' zaś wiszą takie oto propozycje:

   Jesteś naszym stałym Klientem, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie
   specjalną ofertę: Podwyższenie limitu karty do 6500 PLN - oferta
   ważna do 2012-05-04 - Wypełnij wniosek i zyskaj więcej dodatkowych środków...

Data: 2012-05-21 22:01:08
Autor: osa
Podwyżka w mBanku - od 120 do 511%

mBank: Podnies limit swojej karty kredytowej i ciesz sie
wiosennymi zakupami z rabatami nawet 50%. Zaloguj sie
i sprawdz Oferte dla Ciebie lub zadzwon 426300800

Też dostałem takiego smsa, a godzinę później wyjąłem ze skrzynki pocztowej podpisany przez bank aneks obniżający limit na KK do najniższego dostępnego dla tego typu KK ;)

Data: 2012-05-22 01:03:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Podwyżka w mBanku - od 120 do 511%

"osa" jpe6tr$9u1$1@inews.gazeta.pl

[...]

Jedni pracownicy (ciężko pracując) obniżają limit a inni
pracownicy (także ciężko pracując) podwyższają ów limit...

Jedni dają bonusy, wiśnie, orzechy, talony itp. a inni kasują klientów...

Data: 2012-05-17 06:46:49
Autor: Konfabulator
Łukasz <sq2dyl@g_a.z.e_t.a.pl> napisał(a):
Ufff.. dobrze, że zrezygnowałem w kwietniu z kredytu w koncie w tym
zacnym banku "bez opłat". ;-)))

Może obstawimy kiedy pojawi się opłata za eKonto, albo wprowadzą
minimalne wpływy dające darmowość?

Chyba nie jesteś na bieżąco, bo to już się dzieje. Pod płaszczykiem obsługi w placówkach, już wkrótce będziesz musiał wybrać pakiet, najtańszy 9 zł, a przy wpływach 5 zł. Na razie jest to pilotaż i nazywa się Dwupak, za ile miesięcy będzie przymusowe? Obstawiam, że bardzo szybko.

Data: 2012-05-17 08:11:42
Autor: Greg
 Konfabulator <wandotroll1.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]
 Skoro jesteś zorientowany- dotyczy to tylko eKont czy np. technicznych do
obsługi KK również? Bo nie wiem czy się nie rozglądać za przenosinami.

Data: 2012-05-17 08:26:16
Autor: Konfabulator
 Greg <77_gregor_77.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Skoro jesteś zorientowany- dotyczy to tylko eKont czy np. technicznych do
obsługi KK również? Bo nie wiem czy się nie rozglądać za przenosinami.

 Ale to nie są żadne tajemnice ;-) http://www.mbank.pl/dwupak

Obecnie dotyczy to eKonta, pilotaż do końca czerwca, więc od lipca pewnie wyskoczy komunikat, wybierz pakiet albo spier... znaczy wyjdź.

Data: 2012-05-17 01:31:05
Autor: Krzysiek
W dniu czwartek, 17 maja 2012 10:26:16 UTC+2 użytkownik  Konfabulator napisał:

Obecnie dotyczy to eKonta, pilotaż do końca czerwca, więc od lipca pewnie wyskoczy komunikat, wybierz pakiet albo spier... znaczy wyjdź.
Nie koniecznie...mogą zostawić jako wersję dodatkową.
Raczej spodziewalbym sie taktyki uslugi podstawowe (prowadzenie, przelewy) gratis ale wszystko inne coraz drozsze.

Data: 2012-05-17 02:16:11
Autor: MK
Podwyżka w mBanku - od 120 do 511%
On 17 Maj, 10:26, " Konfabulator" <wandotroll1.SKA...@gazeta.pl>
wrote:

 Ale to nie są żadne tajemnice ;-)http://www.mbank.pl/dwupak

Obecnie dotyczy to eKonta, pilotaż do końca czerwca, więc od lipca pewnie wyskoczy komunikat,
wybierz pakiet albo spier... znaczy wyjdź.

To prawdopodobnie to chcial mi sprzedac gosc, ktory do mnie wydzwania
juz pol roku. Nie padla ta nazwa, ale mowil ze trzeba przyjsc do
oddzialu zeby podpisac jeden dokument. Hehe, jak zadzwoni ponownie to
zapyam czy o ta oferte chodzi...

MK

Data: 2012-05-19 09:21:56
Autor: Wemif
gral <nincs@email.pl> wrote:
Pamiętamy jak to jakiś czas temu opłata za udzielenie/odnowienie kredytu w rachunku podskoczyła w mbanku z 1 do 1,8%, minimum 25 zł.

Plusem ostatniej awarii mbanku (gdy pozamykali ludziom kredyty odnawialne
i otworzono ponownie), jest to, że linia odnowi się dopiero po roku od
tego odnowienia (czyli 04.05.2013) - przynajmniej tak mówi mlinia.

a.

Data: 2012-05-19 12:23:09
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-05-19 11:21, Wemif pisze:
Plusem ostatniej awarii mbanku (gdy pozamykali ludziom kredyty odnawialne
i otworzono ponownie), jest to, że linia odnowi się dopiero po roku od
tego odnowienia (czyli 04.05.2013) - przynajmniej tak mówi mlinia.

Może dlatego ta podwyżka :)

Data: 2012-05-20 07:32:47
Autor: Jacek Politowski
PodwyĹźka w mBanku - od 120 do 511%
In article <jp7onk$ajl$1@host.amsnet.pl>
Wemif <wemif@amsnet.pl> wrote:

Plusem ostatniej awarii mbanku (gdy pozamykali ludziom kredyty odnawialne
i otworzono ponownie), jest to, że linia odnowi się dopiero po roku od
tego odnowienia (czyli 04.05.2013) - przynajmniej tak mówi mlinia.

Za to (przynajmniej u mnie) najprawdopodobniej zmienił się też moment
kapitalizacji odsetek od kredytu.

Tylko ehmmmBank zapomniał o tym wspomnieć...
(nawet w odpowiedzi na reklamację z konkretnym pytaniem co to za
transakcja, a jeśli to "prawomocne" odsetki, to dlaczego zostały
naliczone w takim, a nie innym terminie -- stąd mówię, że
_najprawdopodobniej_ zmienił się ten moment)

Wyobraźmy sobie teraz kredyt wykorzystany "pod korek" i zmienioną datę
obciążenia odsetkami. Piękne niedozwolone saldo debetowe. :->

--
Jacek Politowski

Podwyżka w mBanku - od 120 do 511%