Podwyzki

Data: 2010-08-13 12:25:39
Autor: M1SLQ
Podwyzki
a wszystko z powodu .. podwyzki VAT o 1%

Już w lipcu zapłaciłem za OC więcej, niż 2 lata temu (30% zniżki mam). Pani z rozbrajającą szczerością powiedziała, że kierowcy jeżdżący bezwypadkowo dokładają się do tych, co powodują wypadki, a TU przecież musi zarabiać...

Pozdrawiam

Data: 2010-08-13 12:57:57
Autor: J.F.
Podwyzki
Użytkownik "M1SLQ" <mbierwia@WIELKIELITERYIKROPKAPRECZ.o2.pl>
[...]

Mniej wiecej na tym polegaja ubezpieczenia - nie placisz za to miales szkody, placisz za to ze _mozesz_ miec szkody.
Nie ma w tym nic dziwnego i nie ma sie co na to oburzac.

Dawniej byl jeszcze przepis ze maksymalne znizki nie moga przekroczyc 60%, teraz przepisu juz chyba nie ma, znizki efektywnie bywaja wyzsze, zwyzki tez sa.

Wydaje mi sie ze po prostu lekcji nie odrobiles - trzeba bylo sprawdzic ile kosztuje u innych.

J.

Data: 2010-08-13 13:15:35
Autor: M1SLQ
Podwyzki
Wydaje mi sie ze po prostu lekcji nie odrobiles - trzeba bylo sprawdzic ile kosztuje u innych.

Byłem u multiagenta, sprawdzałem też słynące z taniości OC w mbanku :) różnica była na poziomie kilkunastu złotych, więc chyba nie jest źle?

Pozdrawiam

Data: 2010-08-13 13:22:43
Autor: J.F.
Podwyzki
[...]

Chyba nie, choc mnie Allianz rozbestwil troche :-)

J.

Data: 2010-08-13 14:42:57
Autor: BaX
Podwyzki

[...]

A mnie wczoraj policzyli nową polise OC. W tym samym TU wyszła o 30zł drożej niż rok temu, w innym o 70zł taniej. :) Stare to uniqa, nowe interrisk czy jakos tak. /zniżka 60%/

Podwyzki