Podwy¿ki cen wódki i piwa (ceny minimalne) - Rz±d chce twojego dobra, nie daj go sobie odebraæ!

Data: 2015-04-22 13:23:54
Autor: masti
A. Filip wrote:

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/488410,projekt-parpa-o-cenach-minimalnych-alkoholu-ile-za-wodke-ile-za-piwo.html
> [...]
| propozycje cen minimalnych na alkohol, które się znalazły w projekcie
| Narodowego Programu Profilaktyki Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. Miałby
| on obowiązywać od 2016 roku. [...]
| Pomysł ceny minimalnej został wpisany również do projektu Narodowego Programu
| Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. Zgodnie z nim 10 gramów
| czystego alkoholu kosztowałoby ok. 2 zł. W efekcie cena półlitrowej butelki
| najtańszego piwa wynosiłaby ok. 4 zł, a najtańszej 40-procentowej wódki – 32
| zł. Dziś taka sama butelka najtańszego piwa kosztuje poniżej dwóch złotych, a

Poza wszystkim innym podwyżki o 100% w jednym kroku mogli wymyślić "fiskalni idioci" IMHO.

<http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17792150,Pol_litra_wodki_za_32_zl__Ministerstwo_Finansow__Nie.html>
"Ale resort finansów nic o tych pomysłach nie wie."

i to by było na tyle

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2015-04-23 07:31:46
Autor: niebieski
Podwyżki cen wódki i piwa (ceny mini malne) - Rząd chce twojego dobra, nie daj go s obie odebrać!
W dniu 22.04.2015 15:23, masti pisze:

<http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17792150,Pol_litra_wodki_za_32_zl__Ministerstwo_Finansow__Nie.html>
"Ale resort finansów nic o tych pomysłach nie wie."

i to by było na tyle

"Na trwającym właśnie spotkaniu ministrów zdrowia UE w Rydze polski rząd wsparł wspólną strategię antyalkoholową."

http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/866550,wodka-bedzie-coraz-drozsza-minimalna-cena-to-32-zlote.html,1,9#komentarze

Ministerstwo obrony też pewnie nic o tych pomysłach nie wie.
I to też byłoby na tyle.

--
niebieski

Data: 2015-04-23 11:26:22
Autor: masti
niebieski wrote:

W dniu 22.04.2015 15:23, masti pisze:

<http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17792150,Pol_litra_wodki_za_32_zl__Ministerstwo_Finansow__Nie.html>
"Ale resort finansów nic o tych pomys³ach nie wie."

i to by by³o na tyle

"Na trwaj±cym w³a¶nie spotkaniu ministrów zdrowia UE w Rydze polski rz±d wspar³ wspóln± strategiê antyalkoholow±."

http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/866550,wodka-bedzie-coraz-drozsza-minimalna-cena-to-32-zlote.html,1,9#komentarze

Ministerstwo obrony te¿ pewnie nic o tych pomys³ach nie wie.
I to te¿ by³oby na tyle.

starszy gajowy w Pcimiu tez pewnie nie. Bo nie ma z tym nic wspólnego
podobnie jak ty z my¶leniem

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-04-23 08:20:14
Autor: A. Filip
masti <gone@to.hell> pisze:
A. Filip wrote:

> [...]

"Ale resort finansów nic o tych pomysłach nie wie."

Jak Ministerstwo Finansów nie wie tylko *oficjalnie* to siedzi tam banda
przestępczo niekompetentnych idiotów IMHO.

--
A. Filip
Co siÄ™ odwlecze, to nie uciecze.  (PrzysÅ‚owie polskie)

Data: 2015-04-23 08:33:12
Autor: niebieski
W dniu 23.04.2015 08:20, A. Filip pisze:

Jak Ministerstwo Finansów nie wie tylko *oficjalnie* to siedzi tam banda
przestępczo niekompetentnych idiotów IMHO.

Bo siedzi.

--
niebieski

Podwy¿ki cen wódki i piwa (ceny minimalne) - Rz±d chce twojego dobra, nie daj go sobie odebraæ!