Podwyżki w Alior a tu nikt...

Data: 2016-08-18 15:10:12
Autor: Zbynek Ltd.
Podwyżki w Alior a tu nikt...
Elo

Alior zapowiada podwyżki od 15 października. W wielu segmentach banku:
- Opłaty we wpłatomacie Planet Cash.
- Ze sprzedaży wycofane są: Konta oszczędnościowo-rozliczeniowe: Konto Osobiste, Konto Private Banking
- I wiele innych. Szczegóły w nowym, jeszcze bardziej czytelnym cenniku. Bagatela - 40 stron maczkiem. Czyli jakieś 80 stron normalnego druku. Kochamy nasze banki.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2016-08-18 06:59:09
Autor: Dawid Rutkowski
Podwyżki w Alior a tu nikt...
Z aliora tylko kantor - i miejmy nadzieję, że nie popsują.
Można go też do bezpłatnej obsługi kasowej w PLN wykorzystać - bo w "dużym" aliorze nie ma już chyba szans na bezpłatny ROR, nawet w koncie "internetowym" skoszą również za zastrzeżoną debetówkę.

Data: 2016-08-18 16:01:39
Autor: Pete
Podwyżki w Alior a tu nikt...
[...]

Ciągle jest Konto Wyższej Jakości

--
Pete

Data: 2016-08-18 12:01:40
Autor: bi123
Podwyżki w Alior a tu nikt...
W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 16:01:40 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
Ciągle jest Konto Wyższej Jakości
Pete

Mam. Jako rachunek bieżący najlepsze.

Data: 2016-08-19 06:12:13
Autor: Dawid Rutkowski
Podwyżki w Alior a tu nikt...
W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 21:01:42 UTC+2 użytkownik bi...@o2.pl napisał:
> Ciągle jest Konto Wyższej Jakości
Mam. Jako rachunek bieżący najlepsze.

A co w nim jest takiego wspaniałego ?
OIDP wymaga wpływu w określonej wysokości (może być ping-pong) dla darmowości - czy nie ?
Obiecanki na 5 lat - już kiedyś umowę w banku na czas określony miałem (db w 2011), sami z tego zrezygnowali.

Data: 2016-08-19 15:51:23
Autor: Pete
Podwyżki w Alior a tu nikt...
W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 21:01:42 UTC+2 użytkownik bi...@o2.pl napisał:
Ciągle jest Konto Wyższej Jakości
Mam. Jako rachunek bieżący najlepsze.

A co w nim jest takiego wspaniałego ?

Jest za darmoszkę.

OIDP wymaga wpływu w określonej wysokości (może być ping-pong) dla darmowości - czy nie ?

wymaga, ale był zarzut, że zlikwidowali darmowe całkowicie

Obiecanki na 5 lat - już kiedyś umowę w banku na czas określony miałem (db w 2011), sami z tego zrezygnowali.

Ale w czym problem? Zrezygnują to się pożegnamy.

--
Pete

Data: 2016-08-19 07:30:17
Autor: Dawid Rutkowski
Podwyżki w Alior a tu nikt...
W dniu piątek, 19 sierpnia 2016 15:51:25 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
> OIDP wymaga wpływu w określonej wysokości (może być ping-pong) dla darmowości - czy nie ?
wymaga, ale był zarzut, że zlikwidowali darmowe całkowicie

Jeśli z warunkiem wpływu - nawet jeśli działa ping-pong (a czekam na wiadomość, że jakiś bank, w którym ping-pong działa, nagle zacznie to weryfikować i przytnie opłaty) - to za darmoszkę nie jest, bo przecież i za "internetowe" można nic nie płacić jak się odpowiednio kartą wyda..
Oczywiście ping-pong to dużo mniej upierdliwy warunek niż wydawanie kartą, ale zawsze coś, o czym pamiętać trzeba.

Darmowego bez karty (za to z darmową obsługą kasową) nie zlikwidowali, pozostał kantor (obsługa kasowa też w PLN - wczoraj byłem wypłacić 100 euro, a gość obok mnie wpłacał 80k euro ;)

A darmowe z kartą wciąż można mieć w popierdółkach - smarcie i vw (w tym drugim bankomaty bezpłatne dla wypłat od 400zł wzwyż) - zaś darmowe bez karty jeszcze prawie wszędzie.

> Obiecanki na 5 lat - już kiedyś umowę w banku na czas określony miałem (db w 2011), sami z tego zrezygnowali.
Ale w czym problem? Zrezygnują to się pożegnamy.

Ja pytam, po co zaczynać - także ponowię pytanie, co w tym koncie takiego cudownego, poza tym, że za ping-ping darmowe z debetówką do euronetów (likwidacja darmowości planet cash mnie nie rusza, i tak bym karty do tego wynalazku bał się włożyć).
Wybitnie wspaniały ST, jakość obsługi, bonusy ?
Jedno, co widzę, to on-line przelewy z IKA ;P

Data: 2016-08-19 10:00:42
Autor: bi123
Podwyżki w Alior a tu nikt...
W dniu piątek, 19 sierpnia 2016 16:30:19 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
[...]

Powtórzę, dla mnie najlepsze centrum rozliczeniowe. Nie oczekuję konta cudownego ale normalnego i wszechstronnego, bez opłat za cokolwiek z czego korzystam (podobnie jak Pete). A paleta darmowych usług w KWJ jest znacznie szersza niż w innych.

Możliwy jest ping-pong ale mając normalne pobory nie muszę pamiętać o żadnych warunkach bo ostatecznie muszą one gdzieś wpływać, więc dlaczego nie tu. I sesja przychodząca o 11.00 /powiadomienie SMS i już można normalną II sesją wychodzącą po 12.20 rozdysponować wpływy w docelowych kierunkach, a jak trzeba - to również "po godzinach" przelewem natychmiastowym. Jest więc rzeczywiście za darmoszkę gdy nie trzeba nic "odpowiednio kartą wydawać". Skoro mam gdzie indziej darmową kredytówkę to płacenie większych sum debetówką byłoby wręcz niewłaściwe.

Mam rachunek w smarcie i kilku innych bankach (miałem też w vw) ale ograniczenia tam zawarte nie odpowiadają mi i myślę, że również wielu klientom. Smart (a także Eurobank, Getin, BZWBK, Raiffeisen) mają limity wysokości przelewów internetowych co może być bardzo dolegliwe. Vw wymaga by pobrać jednorazowo co najmniej 400 zł, a taka kwota do noszenia w portfelu jest mi zbędna. Jakąś kartę debetową jednak trzeba na wszelki wypadek mieć, więc ROR-y bez karty odpadają.
W ten sposób KWJ okazało się bezkonkurencyjne.
Otworzyłem przed rokiem jako wspólne i współwłaściciel korzysta z tych samych możliwości KWJ nie zapewniając w ogóle wpływu tutaj :)

Data: 2016-08-19 22:43:03
Autor: Pete
Podwyżki w Alior a tu nikt...
W dniu 2016-08-19 o 19:00, bi123@o2.pl pisze:
[...]

Przypomniałeś mi jeden duży minus debetówki Aliora. Dzienny limit wypłat 15tys. bez możliwości zwiększenia. Większe kwoty trzeba wypłacać w oddziale.

--
Pete

Data: 2016-08-20 09:00:19
Autor: Dawid Rutkowski
Podwyżki w Alior a tu nikt...
Spoko, takie odpowiedzi rozumiem.
I rzeczywiście, jeśli się z tych dodatków korzysta, to oferta niezła.
Cóż więcej - reszta to kwestia stylu i gustu. Ja wolę bezwarunkowe ;)

Data: 2016-08-22 00:49:56
Autor: janek z pola
PodwyĹźki w Alior a tu nikt...
bi123@o2.pl wrote:

[...]

[...]

Jeżeli Twoje wynagrodzenie za pracę wpływa na rachunek, który jest Twoim podstawowym rachunkiem, do którego masz podpiętą kartę płatniczą, etc. - uważam, że to jest błąd.

Wynagrodzenie powinno wpływać na konto, z którego nie ma ryzyka nieautoryzowanej wypłaty - np. poprzez ukradzioną kartę płatniczą. Wiadomo, że w zasadzie z każdego konta mogą pieniądze zniknąć - np. w wyniku awarii systemu informatycznego w banku (np. obciążenie rachunku z karty płatniczej, która nie należy do Ciebie), ale to jest znacznie mniejsza szansa niż jak się ma kartę podpiętą wprost do konta.

--
Wysłane z pola.

Data: 2016-08-22 00:50:25
Autor: bi123
Podwyżki w Alior a tu nikt...
W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 00:49:59 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:
[...]

Nieprzypadkowy był mój wcześniejszy wpis:
"I sesja przychodząca o 11.00 /powiadomienie SMS i już można normalną II
sesją wychodzącą po 12.20 rozdysponować wpływy w docelowych kierunkach,"

Wynagrodzenie na ROR do którego podpięta jest karta leży więc tam najwyżej
0,5 - 1 godz.; jako pogotowie kasowe pozostaje 100-200 zł. Jeśli potrzeba
więcej gotówki to z RO Optima (powiązanego z KWJ Alior) przed 8.00 wylewam
potrzebną kwotę i po 11.00 mogę już wypłacić z ROR. Minus jaki zauważył Pete w debetówce Aliora nie stanowi tu problemu. Nie mam
potrzeby i zwyczaju opłacania transakcji powyżej 15 tys. inaczej niż
przelewem.

Data: 2016-08-22 10:19:56
Autor: Pete
Podwyżki w Alior a tu nikt...
W dniu 2016-08-22 o 09:50, bi123@o2.pl pisze:

Minus jaki zauważył Pete w debetówce Aliora nie stanowi tu problemu. Nie mam
potrzeby i zwyczaju opłacania transakcji powyżej 15 tys. inaczej niż
przelewem.

Zaczniesz się budować, to zmienisz nawyki ;)

--
Pete

Data: 2016-08-22 01:30:26
Autor: Kris
Podwyżki w Alior a tu nikt...
W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 10:19:58 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

Zaczniesz się budować, to zmienisz nawyki ;)
Oj tam oj tam
Praktycznie dwie budowy już za mną i nigdy nie musiałem płacić jednorazowo Więcej jak 10tys.
Płaci się za poszczególne etapy- gotówką to praktycznie robocizna, materiały to przelewem.

Data: 2016-08-22 10:55:30
Autor: Pete
Podwyżki w Alior a tu nikt...
W dniu 2016-08-22 o 10:30, Kris pisze:
[...]

U mnie całość kupował generalny wykonawca, więc etap obejmował i materiały i robociznę.
Ale to temat na grupę obok ;)

--
Pete

Data: 2016-08-19 16:50:21
Autor: Pete
Podwyżki w Alior a tu nikt...
[...]

W KWJ można też zrobić tylko obrót kartą - 700PLN

[...]

Otwórz sobie TOiP i porównaj ceny.
Z rzeczy z których korzystam - wpłata ze wszystkich bankomatów, przelewy ekspresowe, powiadomienia SMS, przelewy zagraniczne, naklejka zbliżeniowa.

--
Pete

Data: 2016-08-18 18:00:20
Autor: Budzik

[...]