Podwyżki w Deutsche Bank Polska

Data: 2016-09-16 07:46:25
Autor: WAM
Podwyżki w Deutsche Bank Polska
5 podwyżek, jedna obniżka ;)

https://www.deutschebank.pl/aktualnosci/2016/9/Zmiana-Tabeli-prowizji-za-czynnosci-bankowe-i-oplat-za-inne.html

Uprzejmie informujemy, że z dniem 15 listopada 2016 r. ulega zmianie
"Tabela prowizji za czynności bankowe i opłat za inne czynności
wykonywane przez Deutsche Bank Polska S.A. - dla osób fizycznych
nieprowadzących działalności gospodarczej" (dalej Tabela). Wprowadzone/zmodyfikowane zostają następujące prowizje/opłaty:

1. Opłata za prowadzenie konta osobistego w pakiecie db Open (część I.
punkt 2.1 Tabeli):
Obecnie - Bez opłaty
Od 15 listopada 2016 r - Opłata 5 zł

2. Wypłata gotówki w bankomatach innych banków i oddziałach tych
banków w Polsce oraz w bankomatach innych banków i oddziałach tych
banków zagranicą (część V punkt 1.7 Tabeli) dla wszystkich kart
wydanych do kont w pakietach db NET/db Life:
Obecnie - Bez opłaty
Od 15 listopada 2016 r - Opłata 3 zł

3. Wypłata gotówki w bankomatach innych banków i oddziałach tych
banków w Polsce oraz w bankomatach innych banków i oddziałach tych
banków zagranicą (część V punkt 2.7 Tabeli)dla wszystkich kart
wydanych do kont w pakietach db NET/db Life:
Obecnie - Bez opłaty
Od 15 listopada 2016 r - Opłata 3 zł

4. Przelew zagraniczny świadczenia emerytalno - rentowego (część VI
punkt 2.4 Tabeli):
Obecnie -Brak
Od 15 listopada 2016 r - Opłata 30 zł

5. Przyjęcie lub zmiana dyspozycji na wypadek śmierci (za wyjątkiem
posiadaczy Pakietu db Elite - wówczas bez opłat - część VIIII punkt
1.7 Tabeli):
Obecnie - 20 zł
Od 15 listopada 2016 r - Brak

6. Złożenie wniosku o zapytanie do Centralnej informacji o rachunkach
(część VIIII punkt 1.7 Tabeli):
Obecnie - Brak
Od 15 listopada 2016 r - 10 zł WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2016-09-16 09:40:22
Autor: PP
Podwyżki w Deutsche Bank Polska
W dniu 2016-09-16 o 07:46, WAM pisze:
5 podwyżek, jedna obniżka ;)

echo promocji BWZBK
ale dziwię się, bo standardowo to tam limit 5 wypłat dziennie jest tylko

Data: 2016-09-16 13:36:53
Autor: J.F.
Użytkownik "WAM"  napisał w wiadomości
[...]

To jakies specyficzne konto, czy czas sie przyzwyczaic, ze konta beda jednak platne ?
I przelewy tez :-)

J.

Data: 2016-09-16 14:20:22
Autor: WAM
Podwyżki w Deutsche Bank Polska
On Fri, 16 Sep 2016 13:36:53 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Nie wiem, mam tylko KK ale wyświetliło się przy zalogowaniu :)

WAM

Data: 2016-09-19 04:43:43
Autor: Dawid Rutkowski
Podwyżki w Deutsche Bank Polska
>1. Opłata za prowadzenie konta osobistego w pakiecie db Open (część To jakies specyficzne konto, czy czas sie przyzwyczaic, ze konta beda jednak platne ?

dbOpen to niestety "podstawowe" konto otwierane w oddziale.
Nie wiem, na co im to, może zobaczyli, że klienty płacą za debetówki, więc jeszcze można im dodać opłatę za konto ? Z resztą db to chyba specyficznych klientów ma (m.in. mnie, ale ja jestem specyficzny inaczej ;)
A może chcą się zlikwidować ?

Na szczęście jest jeszcze dbNet - otwierane przez net i wciąż bezpłatne.
Ale jak wprowadzą opłaty to ich pożegnam, jak niegdyś pekao. Albo jak zlikwiduja stary ST i zostawia tylko to "nowoczesne" pitu-pitu. Problem tylko w tym, że nie mam upatrzonej alternatywy, a wrócić do mBąka będzie wstyd - choć nauczyli się tego, co był powodem olania ich, czyli mają już możliwość, by mieć jeden ROR prywatny i jeden wspólny - ale też w tym samym okresie wprowadzili paskudny ST.
Trzeba się będzie przyjrzeć konkurencji - pko, pekao, żaba, lew, milek, bo na pewno nie getout. raifi i bph na sprzedaż, więc nie, może jeszcze alior, bnp wątpię... citek ma jakieś pochrzanione zasady konta wspólnego, eurobank schrzanił ST, boś ma identiko jak ten nowy ST db.

Polecicie, na co w pierwszej kolejności uwagę zwrócić ?
Albo jakiś spoza wyliczanki ?
mBąka mam, vw też (ale oni nie prowadzą wspólnych).

I przelewy tez :-)

O nie, jak wprowadzili to w mBąku (jeszcze starym i dobrym) to potem wybuchł kryzys ;>

Podwyżki w Deutsche Bank Polska