Podwyzki w ING od 29 grudnia

Data: 2012-10-27 07:56:14
Autor: guciobankowy
Podwyzki w ING od 29 grudnia
Ja się na to natknąłem na stronie ING i się wkurzyłem. Dopiero co kilka dni temu założyłem gruponowe konto. Jak tylko w listopadzie przyjdzie zwrot to zastrzegam kartę i prawdopodobnie zamykam konto. Widać że ING już próbuje odbić sobie akcję na grouponie.

Mamy za to kolejny (oprócz obowiązkowej 3 sesji księgowanej w tym samym dniu) plus nowych regulacji. O zmianach TOiP dowiadujemy się 2 miesiące przed wprowadzeniem, a nie jak dotychczas 1 dzień lub w dniu zmiany jak to miał w zwyczaju mBank.

Data: 2012-10-28 10:09:40
Autor: W
Podwyzki w ING od 29 grudnia
 wystukał, co następuje:

[...]

AFAIR akurat ING zawsze informował bodajże z miesięcznym wyprzedzeniem ;-)

A zmiana też mnie mocno zirytowała (żaliłem się wątek obok)...

Podwyzki w ING od 29 grudnia