Podwyzki w Multibanku - odnowienie kredytu taryfa Classic/ Inten

Data: 2012-05-22 10:32:53
Autor: Multi_Ewakuacja
Podwyzki w Multibanku - odnowienie kredytu taryfa Classic/ Inten
MultiKonto Aquarius
taryfa Classic/ Intensive
Wzrost opłat o MINIMUM 100 %  (dotyczy kredytu odnawialnego)

BYŁO
Prowizja za odnowienie kredytu na kolejny okres
0,80%

BĘDZIE
Prowizja za odnowienie kredytu na kolejny okres
1,60% - 5,00% nie mniej niż 55,00 zł
+ bonusik dla zmniejszajacych limit w postaci aneksu - 50 PLN

Gdzie mozna w miare bezproblemowo przeneisc limit ? bezproblemowo = przy wyliczaniu zdolnosci i mozliwosci przeniesienia, aby nie brali pod uwage posiadanego

Data: 2012-05-22 12:50:06
Autor: Wojciech Bancer
On 2012-05-22,  Multi_Ewakuacja <multi_nie@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
MultiKonto Aquarius
[...]

A te 5% to Ci się z której tabelki wzięło?
IMHO: 1,60% - 1,80%.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-05-22 11:03:54
Autor:
Wojciech Bancer <proteus@post.pl> napisał(a):
On 2012-05-22,  Multi_Ewakuacja <multi_nie@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> [...]
> Prowizja za odnowienie kredytu na kolejny okres
> 1,60% - 5,00% > nie mniej niż 55,00 zł

A te 5% to Ci się z której tabelki wzięło?

Nie wiem jaka kolega ma przegladarke ktora przeklamuje, ale w mojej wlasnie tak bylo:

http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=58905

Data: 2012-05-22 13:09:58
Autor: Wojciech Bancer

[...]

http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/BinaryPL/192/1898688/Zal._nr_1_do_mailingu_i_komunikatu_grupa_19_1898688.pdf

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-05-22 13:45:08
Autor: m
On 2012-05-22,<multi_nie.SKASUJ@gazeta.pl>  wrote:

[...]

[...]

Chciałem zgłosić pustkę w w/w linku, zaś w linku podanym przez "" - rzeczywiście stoi "od 1.8% do 5%"

p. m.

Data: 2012-05-22 13:48:15
Autor: Wojciech Bancer
On 2012-05-22, m <mvoicem@gmail.com> wrote:

[...]

[...]

Pustka to pdf, a nie html. U mnie się otwiera.
Stoi w nim: 1,8% dla zwykłych, 1,6% dla aquariusa.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-05-22 06:00:51
Autor: krzysztofsf
On 2012-05-22, m <mvoi...@gmail.com> wrote:

[...]

> Chciałem zgłosić pustkę w w/w linku, zaś w linku podanym przez "" -
> rzeczywiście stoi "od 1.8% do 5%"

Pustka to pdf, a nie html. U mnie się otwiera.
Stoi w nim: 1,8% dla zwykłych, 1,6% dla aquariusa.

Rodzaj prowizji i opłaty  MultiKonto jestem MultiKonto ja/my
taryfa Comfort MultiKonto ja/my
taryfa Active  MultiKonto Aquarius
taryfa Classic MultiKonto Aquarius
taryfa Intensive
Za udzielenie kredytu 1,80% - 5,00%
nie mniej niż 55,00 zł
  1,80% - 5,00%
nie mniej niż 55,00 zł 1,80% - 5,00%
nie mniej niż 55,00 zł
  1,60% - 5,00%
nie mniej niż 55,00 zł
  1,60% - 5,00%
nie mniej niż 55,00 zł

Prowizja za odnowienie kredytu na kolejny okres 1,80% - 5,00%
nie mniej niż 55,00 zł
  1,80% - 5,00%
nie mniej niż 55,00 zł
  1,80% - 5,00%
nie mniej niż 55,00 zł
  1,60% - 5,00%
nie mniej niż 55,00 zł
  1,60% - 5,00%
nie mniej niż 55,00 zł

Prowizja za odnowienie kredytu na kolejny okres oferowanego
w ramach MultiPlanu i MultiPlanu Waloryzowanego 1,80% - 5,00%
nie mniej niż 55,00 zł
  1,80% - 5,00%
nie mniej niż 55,00 zł
  1,80% - 5,00%
nie mniej niż 55,00 zł
  1,60% - 5,00%
nie mniej niż 55,00 zł
  1,60% - 5,00%
nie mniej niż 55,00 zł

Data: 2012-05-22 15:38:22
Autor: Wojciech Bancer
On 2012-05-22, krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> wrote:

[...]

Rodzaj prowizji i opłaty  MultiKonto jestem MultiKonto ja/my

Aż tak nie po polsku się wyrażam?

*W PDFie*:

http://tinyurl.com/d44r89l
http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/BinaryPL/192/1898688/Zal._nr_1_do_mailingu_i_komunikatu_grupa_19_1898688.pdf

Stoi inaczej. Takim rozsyłanym do klientów.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-05-22 15:45:30
Autor: m
On 2012-05-22, krzysztofsf<krzysztofsf@wp.pl>  wrote:

[...]

[...]

A to co jest na stronie w HTMLu to dla kogo niby, dla nieklientów? I w czym "lepszość" PDFa nad HTMLem?

W sensie - z czego wnosisz że to akurat to co stoi w PDFie jest poprawnie a nie to co stoi w HTMLu?

Nawiasem mówiąc - klienci nie dostali PDFa tylko link do niego.

p. m.

Data: 2012-05-22 15:54:36
Autor: Wojciech Bancer
On 2012-05-22, m <mvoicem@gmail.com> wrote:

[...]

http://tinyurl.com/d44r89l
[...]

Autor wątku nie podał na początku źródła.
Moje źródło (też Multibankowe), pokazuje co innego więc zapytałem grzecznie z której tabelki wyciągnął takie informacje. Jak podał skąd on ma ja podałem skąd ja mam. Tylko tyle i aż tyle.

W sensie - z czego wnosisz że to akurat to co stoi w PDFie jest poprawnie a nie to co stoi w HTMLu?

A z czego wnosisz, że w HTMLu jest poprawnie, a nie w PDFie?
Skoro są dwie wersje, to są dwie wersje. Należy raczej zaczekać
aż bank sobie posprząta i naprostuje.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-05-22 15:55:19
Autor: Kamil Jońca

On 2012-05-22, krzysztofsf<krzysztofsf@wp.pl>  wrote:

[...]

[...]

Ja myślę, że on chciał tylko powiedzieć na czym się opierał. I przy
okazji wskazał burdel w Multibanku (bo te 2 źródła powinny być takie
same)

KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
An American's a person who isn't afraid to criticize the president but is

Data: 2012-05-22 11:03:54
Autor:

Data: 2012-05-23 00:45:51
Autor: JerzyR
[...]

mi na szczęście pobrali w kwietniu 1% za odnowienie (Multikonto My), ale za rok będzie trzeba pomyśleć o likwidacji...
Ciekawe czy likwidacja to zmniejszenie do zera?

Data: 2012-05-23 08:08:17
Autor: Wojciech Bancer
On 2012-05-22,  Multi_Ewakuacja <multi_nie@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

Gdzie mozna w miare bezproblemowo przeneisc limit ? bezproblemowo = przy wyliczaniu zdolnosci i mozliwosci przeniesienia, aby nie brali pod uwage posiadanego

wKF: się wyjaśniło:

http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=58905
1,6% - 1,8% - "dla umów o udzielenie kredytu odnawialnego, zawartych do 15.02.2009 r."
1,6% - 5,0% - "dla umów o udzielenie kredytu odnawialnego, zawartych od 16.02.2009 r."

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-05-23 09:56:58
Autor: Michal Jankowski
Wojciech Bancer <proteus@post.pl> writes:

1,6% - 1,8% - "dla umów o udzielenie kredytu odnawialnego, zawartych do 15.02.2009 r."
1,6% - 5,0% - "dla umów o udzielenie kredytu odnawialnego, zawartych od 16.02.2009 r."

To 1.6 czy 5.0? Od czego to zależy?

  MJ

Data: 2012-05-23 10:13:36
Autor: Wojciech Bancer
On 2012-05-23, Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> wrote:
[...]

Dla umów zawartych do 15.02.2009 jest 1,6% (Aquarius) lub 1.8% (pozostałe) - ja się
łapię, stąd dostałem wiadomość tylko z tym oprocentowaniem.

Dla tych nowszych jest przedział "od 1,6/1,8% do 5%". To "ile" zapewne będzie to kwestia indywidualnie negocjowana w zależności od ilości
posiadanych produktów dodatkowych. Nie wiem.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Podwyzki w Multibanku - odnowienie kredytu taryfa Classic/ Inten