Podwyżki w santander od grudnia.

Data: 2020-09-17 15:27:56
Autor: J.F.
Podwyżki w santander od grudnia.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:464dca3b-7d81-476c-8992-0f8e5f7a73a2o@googlegroups.com...
Najważniejsze (przynajmniej dla mnie) zmiany:
- "konto jakie chcę" (KJC) będzie warunkowo płatne - do bezpłatności wymaga wpływu 500zł i jednej transakcji debetówką lub blikiem w miesiącu (to już lepiej w pekao założyć, lepsza karta do transakcji zagranicznych)
- na "otarcie łez" debetówka do KJC będzie miała takie same warunki zwolnienia z opłaty jak konto,

Czy to gorzej ? IMO lepiej - dawniej musialem liczyc te 5 transakcji do KD, teraz starczy jedna.

Za to wydluza mi sie lancuszek przelewow krazących po bankach - samo tego chcieli, trzeba bedzie cos zamknac :-)

- koniec z pierwszym bezpłatnym rokiem dla KK jedynie za 10 transakcji w ciągu 3 miesięcy - teraz od początku trzeba będzie machać 10 razy w miesiącu (ale chyba wciąż dodatkowe bezpłatne, a do zwolnienia z opłaty za główną wliczają się też transakcje dodatkowymi oraz mobilnymi).

I dlatego z niej zrezygnowalem ... ale chyba ciagle rozne promocje maja bez tego warunku :-)

J.

Podwyżki w santander od grudnia.